Friday 5 April 2013

BAB 12 : SIASATAN BERMULA.


Inspektor Imran dan Inspektor Enida baru sahaja keluar dari Sekolah Menengah Kebangsaan Dato’ Moreh. Kedua-dua mereka tidak memakai unifom polis kerana mereka dalam unit siasatan.
                “Tak banyak maklumat yang kita perolehi, ya En,” Inspektor Imran memulakan bicara sebaik saja mereka sama-sama masuk ke dalam perut kereta.
                “Ya, Cuma ada rakan-rakan mereka yang melihat mereka menuju ke lorong pintas di belakang Watson dekat dengan kedai buku tu,”
                “Bagaimana dengan saksi utama, Aini? Ibu bapa dia ada bagitau kita apa-apa perubahan?”
                “Belum lagi, Imran. Minggu lepas kita dah cuba untuk tanya dia. Tapi, sejak kejadian tu. Tiada sepatah kata pun yang keluar dari mulut saksi utama. Dia masih dalam keadaan fobia,” jelas Inspektor Enida lagi sambil membelek-belek buku notanya.
                “Kalau begitu, kita cuba lagi hari ni. Mana tahu, kalau-kalau ada perubahan,” cadang Inspektor Imran.
                Inspektor Imran dan Inspektor Enida telah diamanahkan untuk menyiasat kes culik Fatihah. Mereka sudah lama digandingkan dan masing-masing berpengalaman menyelesaikan pelbagai kes. Inspektor Imran merupakan seorang suami dan ayah kepada 2 orang anak manakala, Inspektor Enida masih membujang walaupun usianya sudah berganjak ke 30-an. Mereka berbual-bual kosong di dalam kereta sementara sampai ke rumah Aini.
                “Assalammualaikum…” laung Inspektor Imran di hadapan rumah Aini.
                “Waalaikum salam. Ohhh… Polis datang. Mari masuk. Aini masih lagi macam tu. Tapi, masuklah. Cuba encik cakap sendiri dengan dia,” ramah benar emak Aini menyambut kedatangan kedua-dua polis itu.
                “Terima kasih puan,” Sahut Inspektor Enida sambil tersenyum. Emak Aini segera membawa mereka berdua ke arah bilik Aini. Pintu bilik Aini diketuk. Pintu yang tidak rapat itu terbuka sendiri. Terkejut Aini melihat pintu terbuka tiba-tiba sedangkan dia baru saja menukar baju.
                “Eh, maaf ye tuan inspektor. Aini baru lepas mandi tadi,” terkocoh-kocoh emak Aini menutup semula pintu itu rapat-rapat apabila melihat anak daranya dalam keadaan tidak memakai pakaian. Tersentak wajah Inspektor Imran melihat situasi itu. Dia cepat-cepat tunduk tanda malu. Inspektor Enida pula mengerling ke arah Inspektor Imran. Mereka hanya menunggu di ruang tamu sementara menunggu Aini siap memakai pakaian.
                10 minit kemudian, Aini keluar dari dapur sambil menatang dulang air. Inspektor Imran berpura-pura tidak nampak akan apa yang dilihatnya sebentar tadi walaupun dihatinya berbuku rasa malu. Aini duduk di sebelah emaknya.
                “Sebuah van Alphard Vellfire datang dekat dengan kami berjalan. Bila betul-betul lalu di sebelah kami, pintu dibuka dan salah seorang dari dalam van tu, terus menendang saya,” tiba-tiba Aini bersuara tanpa ditanya. Emaknya, Inspektor Imran dan Inspektor Enida terkejut dengan keterangan itu. Aini yang selama ini diam, kini mula berkata-kata.
                “Adik boleh ingat tak nombor plat van tu?” tanya Inspektor Imran.
                Aini menggeleng.
                “Adik nampak tak siapa yang tendang adik atau siapa-siapa yang ada dalam van tu?”
                Aini sekali lagi menggeleng.
                “Ada lagi apa-apa butiran yang adik nak kongsi dengan kami?”
                “Itu saja yang saya ingat. Tolong encik, tolong selamatkan kawan baik saya… Tolong selamatkan Tihah… huhuhuhuuuu…” rayu Aini sambil menangis deras. Inspektor Imran dan Inspektor Enida saling berpandangan. Nampaknya itulah saja maklumat yang diperolehi. Inspektor Enida menulis apa-apa percakapan Aini dalam buku notanya. Mereka bangun selepas menghirup minuman yang disediakan lantas beredar. Tiada apa lagi yang dapat disiasat daripada Aini.
                “Amboi, bulat mata kau ya, dapat tengok body anak dara 16 tahun…” perli Inspektor Enida setelah mereka berdua berada dalam kereta.
                “Itu namanya rezeki En. Hahahaa… bukan aku sengaja pun. Lagi pun, breast budak 16 tahun tu lagi besar dari anak dara 30-an yang kat sebelah aku ni… hahaha…” Inspektor Imran mula bergurau nakal dengan Inspektor Enida. Mereka bukan baru kenal sehari dua. Sudah bertahun-tahun mereka menjadi rakan sekerja. Sudah seperti adik beradik.
                “Eh, sedap mulut kau cakap. Mana kau tahu dada aku kecik ha? Kau pernah intip ea?” balas Inspektor Enida sambil mencubit peha Inspektor Imran.
                “Kau tak ingat ke Ops Lobang 3 bulan lepas. Kau kena menyamar jadi GRO kan? Baju yang kau pakai mase tu… seksi giler…. Tapi aku tengok rata aja…. Hahahaaa”
                “Memang la, mase pakai baju tu, aku tak pakai bra. Baju tu jenis open belakang. Kau tengok sekarang, besarkan?” Inspektor Enida tanpa segan silu menyuakan kedua-dua buah dadanya ke arah mata Inspektor Imran sambil megoyang-goyangkannya.
                “Betullah cakap aku, kan. Yang sekarang ni tebal span bra je. Tak payah la nak kelentong. Aku ade  bini kat rumah. Hari-hari aku tengok bra dia. Hahahahaa….”
                “Eh, suka hati aku lah, dada aku macam mana pun, bukan kau nak jilat pun,” Inspektor Enida cuba menutup gurauan itu.
                “Kalau aku nak jilat, kau bagi?” Inspektor Imran terus menanyakan soalan perangkap. Inspektor Enida terdiam. Sememangnya, dalam hati wanitanya tersimpan sedikit perasaan sayang terhadap Inspektor Imran. Mereka khali sejenak.
Daripada berbualannya tadi, batang zakar Inspektor Imran tiba-tiba terangsang. Dia cuba untuk untuk berlindung daripada dilihat Inspektor Enida, tapi apakan daya, kedua-dua tangannya sedang memegang stereng kereta.
“Ai, baru bual-bual sikit pun, ‘adik’ kau da keras ke?” kata Inspektor Enida sambil menjeling batang zakar Inspektor Imran di balik seluar jean yang dipakainya. Inspektor Imran serba salah. Dia agak kemalu-maluan.
“”Ishk, jangan pandang macam tu. Kak Yam kau pula tengah period pulak,” kata Inspektor Imran menutup malu.
                “Eleh, malu konon. Macam tak biasa pula. Kasihan partner aku sorang. Meh aku tolong kuarkan air dia. Dah bertakung ni,” Inspektor Enida menjulurkan tangannya pengusap peha Inspektor.
                “Eh, aku kan tengah drive ni…Jangan macam ni,”
                “Kau tak nak ke? Aku offer ni… Bukan tak pernah aku buat kau ‘lega’. Masa Ops Lobang hari tu pun, aku terpaksa buat kau ‘lega’ dalam bilik GRO, tak kan kau tak ingat kot. Aku jadi ketagih la Imran,” pujuk Inspektor Enida berhati-hati.
                “Memang la, aku tak akan lupakan koloman kau masa Ops Lobang tempoh hari. Tapi masa tu, desakan tugas yang membuatkan kau kolom ‘adik’ aku ni,” Inspektor Imran cuba mengelak.
                “Tapi…. “ rengek Inspektor Enida manja. Tangannya kini sudah pun mengusap-ngusap batang zakar inspektor Imran dari luar seluarnya. Inspektor Imran gagal berdalih lagi. Dia segera memasang signal kiri dan berhenti di bahu jalan. Inspektor Enida tersenyum, die menarik tombol pada kerusi pemandu yang membolehkan kerusi Inspektor Imran kebelakang sedikit.
                Inspektor Imran membetulkan duduknya, dia melihat sekeliling. Aahhh, tiada apa yang mahu dirisaukan kerana cermin kereta polis ini ‘tinted’ 90%. Sudah pasti tiada yang melihat apa-apa yang dilakukannya di dalam kereta.
                “Haaa, macam ni la baru dikatakan rakan sekerja, saling bekerja sama. Imran duduk aja diam-diam, biar En buat,” Inspektor Enida tahu yang Inspektor Imran kaget dengan perbuatannya. Tangannya segera menarik zip seluar jean Inspektor Imran. Terlihat batang zakar Inspektor Imran menegang disebalik seluar dalam berwarna hitam. Berahi Inspektor Enida tidak dapat tertahan lagi. Seluar dalam Inspektor Imran diselak ganas. Terpacullah, batang zakar Inspektor Imran yang kian mengeras. Mata Inspektor Enida menjeling manja mata Inspektor Imran.
                “Dah sedia?” tanya Inspektor Enida manja.
                “Em. Kalau boleh cepat sikit sebelum fikiran aku berubah,” pinta Inspektor Imran.
                Inspektor Enida angguk faham. Dia tahu di dalam hati Inspektor Imran cuma ada Kak Yam dan dua anaknya saja. Dia pun segera tunduk dan menyuakan mulutnya yang comel itu ke kepala zakar Inspektor Imran. Segera dia melakukan aksi turun naik kepalanya. Dia akur dengan kehendak Inspektor Imran. Sambil itu, tangan kirinya dimasukkan ke dalam seluar, mencari biji kelintitnya sendiri. Dengan cara ini, dia dapat memuaskan nafsu Inspektor Imran, dan juga nafsunya sendiri.
                Chuppp!!! Chuuppp!!! Chuuuppp!!!
                Berdecup-decup bunyi koloman Inspektor Enida apabila dia melajukan koloman. Menggigil-gigil badan Inspektor Imran diperlaku sebegitu.
                “Mariam… Yammmm….” Hanya nama itu yang terpacul dari mulut Inspektor Imran. Ternyata dia hanya membayangkan isterinya sendiri yang sedang mengolom batang zakarnya. Inspektor Enida yang mendengar nama itu disebut-sebut langsung tidak menghiraukannya. Dia kenal benar akan Inspektor Imran ini. Sangat setia pada isterinya. Namun, lelaki mana yang berjaya menolak seks? Dia tidak kisah, yang penting farajnya juga sudah basah digentelnya sendiri. Gentelannya semakin laju serentak dengan kelajuan kolomannya.
                “Aaarghhh…. Yam, abang nak pancut….” Kata Inspektor Imran sambil memejam mata. Langsung dia terbayangkan isterinya yang mengolom zakarnya. Inspektor Enida manambah kelajuan koloman.
                Crooottt!!! Crooottt!!! Crooottt!!!
                Zakar Inspektor Imran memuntahkan air mani di dalam mulut Inspektor Enida. Oleh kerana tidak mahu mengotorkan seluar Inspektor Imran, Inspektor Enida segera menelan dan menyedut air yang pekat dan lekit itu. Payau rasanya. Rambut Inspektor Enida kusut masai. Inspektor Imran membuka mata.
                “Errr… Maafkan aku En. Aku….”
                “Tak apa Imran. Aku tahu kau setia, sampaikan aku kolom pun, kau bayangkan isteri kau. Tak mengapalah, yang penting air kau dah keluar”
                “Tapi kau macam mana pula?” tanya Inspektor Imran apabila melihat tangan kiri Inspektor Enida masih diseluk di dalam seluarnya sendiri. Inspektor Enida tidak segera menjawab. Sememangnya, dia masih belum klimak. Dia memandang keluar tingkap kereta. Inspektor Imran kasihan melihat Inspektor Enida bagai terkapai-kapai tanpa klimak.
                Tanpa banyak bicara, Inspektor Imran segera mengangkat baju t-shirt yang Inspektor Enida pakai. Dia mula menjilat pangkal buah dada Inspektor Enida yang hampir rata itu.
                “Hei!!! Tadi kau cakap, tetek aku rata… seka…” Inspektor Enida tidak sempat menghabiskan ayatnya apabila Inspektor Imran segera menggomol buah dadanya dengan penuh nafsu. Tangan kiri Inspektor Enida menyambung tugasnya yang terhenti. Baju dalam Ispektor Enida sudah terangkat sehingga ke lehar. Kedua-dua buah dada Inspektor Enida yang kecil itu, dinyonyot-nyonyot Inspektor Imran dengan  rakus. Inspektor Imran menyedut-nyedut puting buah dada Inspektor Enida sambil lidahnya dimain-mainkan. Manakala, tangannya satu lagi cuba menggenggam buah dada Inspektor Enida yang kecil.
                “Ermmm…. Mmmm….. “ erang Inspektor Enida sambil menggentel biji kelintitnya. Semakin lama, semakin kuat…..
                “Aaarrmmmmmm….” Badan Inspektor Enida menggigil-gigil kerana klimak. Namun, masih belum disedari Inspektor Imran. Inspektor Enida membiarkan dahulu. Dia tersenyum melihat Inspektor Imran seperti dirasuk.
                “Imran… Imram… Aku sudah…” kata Inspektor Enida sambil menolak kepala Inspektor Imran daripada buah dadanya. Mereka berdua terdiam… masing-masing duduk bersandar dan memandang keluar kereta. Buah dada dan zakar masing-masih masih lagi belum disimpan.
                “Maafkan aku…” kata Inspektor Enida perlahan.
                “Tak, aku yang patut minta maaf,” tingkah Inspektor Imran pula. Inspektor Enida menarik semula seluar dalam hitam Inspektor Imran dan memasukkan batang zakar yang lembik itu semula. Lantas dia merapikan zip seluar jean Inspektor Imran. Inspektor Imran masih terdiam.
                “Hai, kita da kemaskan balik ‘adik’ dia, dia plak buat tak tahu aja yang bukit kita ni tak masuk sarung lagi,” perli Inspektor Enida apabila melihat Inspektor Imran buat-buat tidak tahu akan dirinya. Inspektor Imran tersenyum. Dia menurunkan semula cup baju dalam Inspektor Enida yang berwarna hijau dan mengancing baju dalam itu dari belakang. Akhirnya, t-shirt Inspektor Enida di betulkan.
                “Terima kasih, En,” kata Inspektor Imran.
                “Tak apalah. Win win situation… eeee…. Banyaknya Imran punya air…. Berapa das tadi semua aku telan,”
                “Kan aku cakap tadi, Kak Yam kau tengah period. Dah seminggu air tu tak keluar. Memang la banyak,”
                “Aku pun nak ucap terima kasih sebab tak biarkan aku terkapai-pakai lepas kau pancut. Kau memang suami yang memahami, untung Kak Yam dapat suami seperti kau,” puji Inspektor Enida. Inspektor Imran cuma tersenyum saja.
                “Yang penting, peristiwa ni dalam ni saja… jangan sampai Kak Yam kau tahu pula. Mati aku nanti. OK lah. Kita sambung kerja. Kita siasat kedai-kedai di belakang Watson tu, kalau-kalau ada yang ternampak van yang menangkap mangsa,” nada Inspektor Imran tiba-tiba tegas.
                Kereta mereka mula bergerak menuju ke tempat yang dirancang.

4 comments:

  1. for gurlz n ladiez...
    berhajat nak travel/bercuti kat mana2 tempat, email kucingnasik@gmail.com... kita jalan-jalan... boleh sorang2 atau grouping...

    ReplyDelete
  2. Gurl and ladies,yg siyes jew.for nite stan.kl mlk jb wc high_libido82

    ReplyDelete
  3. Dah habis baca cerita?

    Jom cuci mata layan gambar awek facebook tudung.. freehair.. gebu kurus mantap!!
    2 gambar tiaptiap hari!!

    klik sini >> Comel Mantap

    ReplyDelete
  4. Hi semua, sorry admin tumpang lalu.
    kami ada menjual alat ‘senaman batin” untuk lelaki.
    100% lebih selamat dripd penggunaan tangan.
    Info lanjut layari:
    http://alatsedap001.blogspot.com/ atau
    facebook: Alatsedap

    ReplyDelete