Thursday 4 April 2013

BAB 8 : FATIHAH DAN DARA III.


Tobi keletihan di atas kerusi plastik. Zakarnye lencun dibasahi air maninya dan air nikmat Tihah bercampur aduk. Matanye dipejamkan seakan-akan menikmati ape yg dirasainya tadi. Nikmat faraj anak dara 16 tahun tidak terkata. Faraj Tihahlah yang paling sedap yang pernah dirasainya.
“Tihah, sedap betul puki kau, Tihah. Fuhhh… tak terkata nikmatnya…” keluh Tobi sambil memandang Tihah yang terjelepuk sambil melutut.
“Sial!!! Babi!!! Jangan rakam sial!!! Aku tak ralaaa!!!” jerit Tihah melepaskan perasaan amarahnya. Tobi hanya ketawa nakal. Batangnya yang lembik terlentok-lentok. Dia cuba untuk berdiri, namun, belum ada upaya lagi kudratnya. Pertarungan seks bersama Tihah tadi mengerahkan 1001 keringatnya. Lebih-lebih lagi tatkala mahu menerobosi dara Tihah yang ketat. Dia perlu menegangkan zakarnya sekuat-kuatnya.
“Geng!!! First round aku dah. Sekarang turn kau orang pulak rasa perempuan 16 tahun ni… aku nak rehat dulu…. Nanti sambung semula. Za, mari sini!!!”
Terbeliak mata Tihah mendengar Tobi berkata begitu. Maksudnya sekarang, dia kena berhadapan dengan 3 orang jahanam yang ingin menjolok lubang farajnya! Aaarghhh! Dia tidak sanggup. Namun, tubuhnya terasa lesu. Penat badannya bertarung dengan Tobi tadi belum hilang lagi. Lututnya terasa longgar, tidak larat untuk berdiri.
Black, Ray dan Bad terus saja meninggalkan Kak Za yang belum klimak. Nafas Kak Za tersekat-sekat manahan nafsu yang tidak sempat dilepaskan. Kasihan melihat Kak Za. Terkapai-kapai ditinggalkan begitu saja. Mujur Tobi memanggilnya tadi. Dalam keadaan merangkak, Kak Za menghampiri Tobi. Dari air mukanya, Kak Za menagih suatu kepuasan dari Tobi.
“Buat aku tegang semula, cepat!!!” herdik Tobi. Tanpa berfikir panjang, Kak Za segera bangun dan cuba memasukkan batang zakar Tobi yang lembik itu ke dalam farajnya. Dia kelihatan gelojoh.
PANGGG!!! Tiba-tiba Tobi menampar bontot Kak Za sekuat hatinya. Kak Za terjelepuk ke lantai dan mengaduh kesakitan. Merah bontotnya ditampar Tobi.
“Bodoh, aku suruh kau tegangkan dulu!!! Macam mana nak masuk kalau kau tak tegangkan…” marah Tobi menghina Kak Za. Kak Za ketakutan dengan amarah Tobi. Dia segera bangun dan mengolom zakar Tobi yang lembik. Barulah Tobi merasa tenang dengan perbuatan Kak Za itu.
Bad, Black dan Ray mendekati Tihah dengan muka yang bengis. Mereka terlalu seronok apabila Tobi membenarkan mereka meng’guna’kan Tihah yang muda remaja. Tihah menggigil ketakutan. Namun lututnya masih lemah untuk dia bangun.
“Yeah!!! Dapat perempuan 16 tahun beb! Fuh, stim habis da aku ni…” kata Ray. Black hanya berdiam. Bad pula ketawa mengekek-ngekek. Blacklah yang pertama menyentuh buah dada Tihah. Tangannya yang besar dan lebar mudah saja menggenggam buah dada Tihah yang baru hendak membesar itu. Tihah tiada mampu berbuat apa-apa lagi, farajnya masih lagi pedih dek jolokan ganas Tobi. Ditambah lagi dengan jolokan 3 jahanam yang bakal diterimanya kemudian. Black mengangkat Tihah supaya die berdiri. Namun, lutut Tihah lembik. Black merengus.
“Aku dah tak larat lah… Please… lepaskan aku!!!” rintih Tihah apabila dia sedar die tidak mampu lagi berdiri. Badannya lemah. Sendi-sendinya sakit-sakit.
“Lepaskan kau? Kau ingat ada kucing yang nak lepaskan ikan depan mata ke? Hahahaha….” Ray berkata girang. Dia segera menunduk untuk menjilat faraj Tihah. Mudah bagi Ray menjilat faraj Tihah kerana topeng yang dikenakan tidak bertutup keseluruhan muka. Tihah terkangkang-kangkang menahan geli. Lidah Ray bermain-main di biji kelintitnya yang masih berwarna merah jambu. Black memegangnya dari belakang. Dari belakang, buah dada Tihah di ramas ganas. Begitu juga dengan Bad. Bad sedari tadi menghisap buah dada Tihah yang lagi satu. Namun, Tihah lebih merasai kegelian pada farajnya kerana dijilat Ray.
Ray bijak bermain lidah. Sesekali dia, menjolok-jolok lidahnya pada lubang faraj Tihah. Saki-baki darah dara Tihah tadi bersih dijilatinya. Buat pertama kalinya, Tihah merasa jilatan yang mantap seperti ini. Dengan Tobi tadi, jilatannya sekejap saja dan diganggu dengan topeng ‘fullface’nya. Dengan Ray, perasaannya berlainan. Ternyata Ray lebih bijak memainkan lidahnya. Sesekali lubang bontot Tihah pun dijilat. Tihah tidak mempu lagi menangis. Dia kegelian. Puting buah dadanya dijilat rakus oleh Bad. Gigi Bad dirasakan menggigit-gigit, putingnya yang sekecil biji saga itu.
Ray berhenti menjilat. Mulut dan bibirnya lencun dengan air nikmat Tihah. Tihah hanya memandang apa-apa yang berlaku. Dia cuba menahan kegelian seluruh badannya. Kini, buah dadanya sebelah kiri, diramas Black, buah dadanya sebelah kanan, dijilat rakus Bad. Manakala, farajnya pula baru saja dijilat Ray. Di belakangnya, jelas terasa batang zakar Black yang amat panjang dan besar.
Tobi asyik dilayan Kak Za. Batang Zakar Tobi baru saja 30% tegang dikolom Za yang bertudung. Dari kerusi plastik di balakang Tihah, Tobi memandang tubuh Tihah dengan begitu bernafsu. Tiba-tiba dia teringat sesuatu di luar bilik. Tobi segera bangun, maka tercabutlah koloman batang zakarnya dari mulut Kak Za. PANG!!! Satu lagi lempangan hinggap di pipi Kak Za.
“Siapa suruh kau lepaskan koloman kau? Kalau aku bangun, ikut bangun juga! Jangan lepaskan mulut kau dari konek aku, faham!!!” Tobi menengking Kak Za seolah-olah Kak Za melakukan kesalahan yang amat besar. Pipi Kak Za birat ditampar. Sakitnya bukan kepalang.
“Tolonglah Tobi. Tolong klimakkan Za. Dari tadi Za tak tertahan. Za mintak Tobi klimak kan Za,” Rayu Kak Za bersungguh-sungguh. Rupa-rupanya, sedari tadi Kak Za tidak kesampaian menikmati klimak. Dan sekarang, Kak Za sudah tidak tertahan. Dia perlu klimak untuk kepuasan.
“Tolonglah, Tobi… Tolong Za,” rayu Kak Za.
“Siapa yang bari arahan pada siapa ni???!!! Kau jangan banyak ckp, nanti anak dara kau aku kerjakan. Faham!!!???” tengking Tobi lagi.
“Faham Tobi…” sayu sahaja bunyinya. Tobi segera menghulurkan semula batang zakarnya untuk dihisap Kak Za. Segera Kak Za mengolomnya semula. Dia tidak mahu Tobi marah semula. Tobi berjalan perlahan-lahan supaya Kak Za tidak melepaskan kolomannya semasa dia sedang berjalan. Kak Za pula seakan-akan ketam, merangkak mengering mengekori batang Tobi yang sedang berjalan. Ray, Bad dan Black ketawa melihat gelagat Kak Za yang seperti lembu itu.
Ray berdiri di hadapan Tihah. Batang zakarnya sudah lama terpacak keras 100%. Tihah melihat dengan pasrah. Batang zakar itu lebih kecil sedikit berbanding zakar Tobi. Begitu juga dengan kepala takuknya. Namun, tetap merah menyala menunggu masa menyumbat ke lubang faraj Tihah. Ray mengetuk-ngetuk pintu faraj Tihah dengan kepala takuknya. Kemudian dia lalukan berulang-ulang kali kepala zakar yang berlendir itu di lurah kelintit faraj Tihah yang becak. Tihah memejamkan mata tanda geli. Sedikit demi sedikit batang zakar Ray memasuki faraj Tihah. Ketat. Sunggung ketat. Ray kegirangan dapat merasainya. Adegan sorong tarik bermula. Tihah tidak dapat menghalang mulutnya dari mengeluarkan suara ghairah, walaupun dia sedikitpun tidak merelakannya.
“Aaahhh… Aaahhh… Aaahhh!... erm…. Mmm…” suara ghairah Tihah terpacul apabila Ray menyorong tarik zakarnya. Ray terpejam-pejam menikmati saat-saat itu. Dayungannya semakin laju. Tidak sampai 10 minit, Tihah rasakan suatu cecair panas menerpa ke segenap pelusuk farajnya. Sangat banyak. Apabila batang Ray dicabut, cecair itu meleleh ke peha gebu Tihah. Tihah terkejut, dia menggeleng tanda protes.
“Hahahahaaa… Nikmatnya… Fuhhh….” Keluh Ray kesedapan. Tiada kata yang mampu diperkatakan.
“Dah, tepi, biar aku pulak rasa. Kau ni memang sekejap je da pancut…” jerkah Bad. Bad berbadan kecil namun memiliki batang zakar yang sedang-sedang dan bengkok ke atas. Dia sedari tadi cuma menghisap buah dada Tihah sudah lama tegang semasa melihat Ray menjolok Tihah. Tidak perlu pemanasan lagi, dia terus merapatkan badannya kepada badan Tihah. Tudung Tihah diselak ke belakang. Tihah tidak sempat menghela nafas lega. Walaupun Ray telah menamatkan pemerkosaannya, sekarang giliran Bad pula. Dia sedar dia sudah klimak beberapa kali tanpa disedarinya. Maklumlah, dia tidak pernah beronani, apatah lagi bersetubuh. Hari ini merupakan hari pertama dia dijadikan begini. Dia pasrah.
Bad agak gelojoh berbanding Ray. Dia terus saja menekan batang zakarnya yang bengkok itu dipermukaan faraj Tihah. Sekali lagi Tihah terpaksa menahan badannya dari terjatuh. Nasib baik ada sokongan black dari belakangnya yang sedari tadi meraba-raba badannya. Tubuh Tihah terangkat-angkat apabila Bad menjolok habis batang zakarnya. Bagai ada cangkuk di dalam farajnya yang memaksa dia terangkat. Tihah terpaksa melayan laki-laki ketiga dalam satu masa. Dia  keletihan. Namun, dayungan Bad tidak dilajukan. Ini bermakna, mungkin Bad tidak mahu pancut awal seperti Ray tadi.
Bad mengawal gerakannya. Tihah sudah lembik diperkosa. Buah dadanya diraba Black yang di berada belakangnya. Ray sudahpun tersandar di dinding bilik itu. Batang zakarnya terkulai layu. Tobi dan Kak Za pula tidak kelihatan setelah keluar dari bilik sedari tadi.
Tihah tidak merasai waktu lagi. Dalam benaknya, cuma inginkan semua ini berlalu dengan cepat. Tidak sanggup rasanya dia melalui semua ini. Nafas Bad agak kencang. Ayunan zakarnya dilajukan tiba-tiba.
“Aaahhh… Suruh dia tunduk Black… Cepat!!!” arah Bad. Black yang berada di belakang Tihah segera menekan tubuh Tihah supaya dia melutut. Mudah saja Tihah turuti kerana Tihah sememangnya sudah tidak bermaya. Dengan tangannya yang sasa, Black memegang rahang mulut Tihah agar Tihah menganga. Sebaik saja mulut Tihah terbuka, Bad segera menyumbat batang zakarnya mesuk ke dalam mulut Tihah. Tihah terperanjat. Dia cuba mengeluarkannya semula namun, dihalang keras oleh Black yang memegang kepalanya. Batang zakar Bad yang keras itu keluar masuk di mulut Tihah. Semakin lama semakin laju.
Crottt!!! Crooottt!!! Croottt!!! Beberapa das pancutan tepat dilepaskan di dalam mulut Tihah. Rasa masin, payau, lemak semua bercampur. Baunya pula hanyir dan busuk. Tihah seperti hendak muntah, namun dihalang oleh batang zakar Bad yang masih berendam dalam mulutnya. Mahu atau tidak, dia terpaksa menelan cairan air mani milik Bad itu. Barulah Bad mengeluarkan zakarnya dari mulut Tihah. Meleleh sedikit mencomoti wajah Tihah yang tampak suci. Bad ketawa. Dia bangga kerana dapat memaksa Tihah menelan air maninya. Dia menepuk-nepuk badan Black tanda terima kasih kerana membantunya. Black dan Ray tersenyum sumbing.
“Turn kau pulak Black. Kau punya paling besar… Hahaha…” kata Bad. Tihah lesu.
“Perempuan ni da lembik habis ni. Aku biar dia berehat kejap,” kata Black sambil meninggalkan Tihah yang melutut keletihan. Dia keluar dari bilik dan mengambil sehelai kain tuala kecil dan segelas air masak. Dengan cermat dia membersihkan faraj Tihah yang becak dengan air mani-air mani sahabat-sahabatnya. Begitu juga dengan muka Tihah yang comot dengan lendir air mani Bad. Black bersihkan dengan perlahan. Dia kelihatan sungguh budiman terhadap perempuan. Setelah semua kesan-kesan lendir dilap, Black menghulurkan gelas berisi air tadi ke mulut Tihah.
“Nah kumur-kumur. Bersihkan dalam mulut tu,” kata Black perlahan. Tihah tidak membantah. Dimasukkannya sedikit air ke dalam mulut, dan kemudian dibuang ke dalam cawan itu semula. Kemudian Black keluar membawa cawan dan tuala kecil itu semula. Sedikit tenteram bergusir di hati Tihah buat seketika. Dia memejamkan mata menenangkan diri.
Kira-kira sepuluh minit dia merasakan pipinya disentuh lembut. Apabila membuka matanya dia ternganga dan matanya terbuntang.
“Ya ALLAH, besarnya…” dia terkedu melihat zakar Black yang masih lembik itu hampir sama besar dengan lengannya. Melintuk ke bawah. Dia terkejut. Cepat-cepat dia menggelengkan kepala.
“Jangan risau. Kalau kamu tidak melawan, kamu akan merasa nikmatnya. Sakit sekejap saja,” lembut saja bahasa yang Black gunakan. Tihah masih lagi terkesima memandang batang zakar Black yang besar itu. Amat besar baginya.
“Sekarang buka mulut dan kolom batang ni…”
Tihah menjilat dahulu hujung kepala zakar Black yang berwarna merah sebesar bola golf. Masih lagi lembik dan tidak tegang. Black mula menyorong zakarnya ke dalam mulut Tihah. Tihah menganga sebesar-besarnya. Lenguh rahangnya kerana dia terpaksa memaksa rahangnya terbuka lantaran besarnya zakar Black. Mulutnya hanya mampu memasukkan separuh daripada keseluruhan panjang batang zakar Black. Itu pun sudah sampai ke anak tekak rasanya. Sesak nafasnya kerana mulutnya penuh diisi dengan zakar black. Black cuba menghayun zakarnya maju dan mundur ke dalam mulut Tihah. Dia tahu mulut itu tidak mampu memasukkan keseluruhan zakarnya. Setakat ini, tiada satu perempuan pun yang mampu berbuat sebegitu. Dia tahu dan dia menikmati air muka perempuan yang bersusah-susah mengolom zakarnya. Apatah lagi perempuan bertudung labuh seperti yang berada di hadapan matanya sekarang ini. Nafsunya mulai naik. Perlahan-lahan zakarnya mulai tegang dalam mulut Tihah. Tihah menggeleng-gelengkan kepala apabila zakar Black mulai menegang dan kepalanya mengembang.
“Tak apa sayang. Muat. Jangan risau. Ikut saja rentak abang,” Black cuba memujuk lembut Tihah yang ketakutan. Tihah langsung tidak dapat menggerakkan lidahnya seperti yang Kak Za ajarkan kepadanya. Hanya bibirnya saja memainkan peranan menyedut zakar Black. Semakin lama, semakin keras batang zakar Black. Sambil zakarnya dikolom, dia tunduk dan meraba-raba buah dada Tihah yang berayun-ayun. Ini dapat menaikkan lagi nafsunya sehinggalah zakarnya menegang 100%.
“Sayang bangun sayang. Sayang nak abang jolok dari depan atau belakang?” tanya Black lembut.
“Tak… Tak muat. Sa…sakit…” Tihah tergagap-gagap ketakutan.
“Jangan risau. Abang jolok dari hadapan tau. Kangkang sedikit,” Black memaut tangannya ke pinggang Tihah. Kepala takuknya yang sebesar bola golf itu dihalakan ke lubang faraj Tihah. Digesel-gesel dahulu pada kelintit Tihah agar Tihah mengeluarkan pelincir semulajadinya. Hujung lubang kencing Black sudah pun lencun dibasahi air mazinya. Ini menjadikan kepala takuknya licin untuk memudahkan kemasukkannya ke dalam faraj Tihah.
“Tak boleh… Tak… Tak muat…” rintih Tihah perlahan apabila Black mula menyondol-nyondol lubang farajnya. Namun, rintihannya tidak dihiraukan Black. Dia terus saja mencuba lagi. Memang sukar bagi zakar sebesarnya memasuki faraj budak perempuan berusai 16 tahun, namun inilah peluang dia merasainya. Kepala takuknya mulai memasuki lubang faraj Tihah. Tihah terjingkit-jingkit menahan sakit.
“Jangan teran. Lepaskan nafas. Nanti sayang juga yang sakit. Jangan kemut….”
“Tak… Tak boleh…. Sakit… adui….”
“Tahan sikit. Jangan kemut ya,” tangan Black mengatur pinggang Tihah supaya tidak bergerak sangat. Jari Black yang kasar itu segera memainkan biji kelintit Tihah agar Tihah lebih berair. Lidahnya pula menjilat-jilat puting buah dada Tihah yang sedari tadi tegang. Lama-kelamaan, kepala takuk Black sudah pun memasuki faraj Tihah. Black memberi peluang Tihah rehat sebentar. Tihah mengah-mengah menahan sakit dan perit.
Black memegang pinggang Tihah dengan lebih erat. Dia membenamkan batang zakarnya dengan sekuat hati. Jeritan kecil Tihah langsung tidak dihiraukan. Dia mesti cepat sebelum zakarnya kendur semula. Jika kendur, sememangnya dia tidak dapat merasai kehebatan faraj Tihah seperti Bad, Ray dan Tobi.
“Aduhhh…. Aaaaaaggggghhhhhttttt…. Sakiiittttt!!!!” Tihah menjerit nyaring apabila batang zakar Black menujah farajnya. Tiada lagi budiman yang dilihat pada Black. Farajnya terasa penuh dengan zakar Black. Dia kesakitan. Perit sungguh kemaluannya itu.
“Sikit lagi sayang… Tahan ya…” batang zakar Black sudah pun ¾ memasuki faraj Tihah. Black cuba memulakan dayungan. Mungkin faraj Tihah memang tidak mampu ‘menelan’ keseluruhan zakarnya. Dia mula membuat sorong tarik perlahan-lahan. Tihah masih menjerit nyaring apabila zakar itu disorong. Ini membuatkan nafsu Black bergelegak. Oleh kerana terlalu ketat, Black tidak dapat mengawal ejakulasinya. Nikmat yang dirasainya terlalu sedap.
“Aaahhh… Abang pancut!!!” Berkali-kali Black kekejangan apabila sejumlah spermanya dilepaskan di dalam faraj Tihah. Tihah terjingkit-jingkit setiap kali pancutan berlaku. Dia rasakan lubang farajnya semakin luas setelah kehadiran zakar Black yang dianggap saiz XXXL itu. Sukar untuk Black mencabut zakarnya walaupun zakarnya mulai kendur kerana faraj Tihah yang ketat. Apabila dicabut saja, bercucuran air maninya meleleh membasahi peha Tihah. Black terduduk di hadapan Tihah. Tihah yang kesakitan berlutut kerana keletihan.
“Muat ke Black?” tiba-tiba saja Tobi bersuara di belakang Tihah. Tihah terkejut. Entah bila Tobi masuk, dia langsung tidak perasan. Bersamanya masih lagi setia Kak Za mengolom zakarnya walaupun berjalan. Ditangannya pula, ada satu benda semacam minyak rambut.
“Katat gileee!!!” jawab Black sambil tersenyum. Tobi ketawa jahat. Dia segera menolak kepala Kak Za yang sedang mengolom zakarnya. Sekali lagi Kak Za tersungkur ke lantai. Tobi tidak banyak bersuara. Batang zakarnya sudah pulih kembali. Dia membuka menutup tiub gel seakan minyak rambut tadi dan memancitkan gel itu ke atas tangannya, lalu dilumurkan  keseluruhan batang zakarnya dengan gel itu. Tihah tertoleh-toleh ketakutan, dia tidak tahu apa yang akan berlaku.
“Awww!!!” jerit Tihah kecil apabila gel yang ditangan Tobi itu dilumurkan pula pada lubang dubur Tihah. Tihah membeliakkan mata. Dia seperti tahu apa yang diinginkan Tobi.
“Jangan… Kotor di situ… haram masukkan dari lubang taik…” Tihah cuba memberi peringatan kepada Tobi. Tapi tobi tidak mengindahkan. Dia masih lagi melumur gel itu pada lubang dubur Tihah. Dengan jarinya, dia mengorek sedikit lubang itu membuatkan Tihah terjerit jerit kesakitan.
“Jangan teran. Jangan kemut. Biarkan saja. Itu pun kalau kau tak nak lobang najis kau ni terkoyak,” ugut Tobi sambil mula mengacu-acu batang zakarnya ke arah lubang kotoran itu.
“Ja… jangan… Aduh… sa… saki… sakitttt….” Tihah merintih sebaik saja Tobi mula memasukkan kepala takuknya. Pelincir tadi amat membantu melancarkan pergerakan zakarnya. Tihah sedih. Hari ini bukan setakat daranya diragut, dipaksa diperkosa dengan empat laki-laki, malah, lubang bontotnya juga menjadi mangsa nafsu serakah bajingan ini. Tangan Tobi memaut kuat pinggang Tihah dari belakang. Amat sukar zakarnya menjolok lubang bontot Tihah. Apabila ditekan, ia keluar semula. Lubang itu terlalu ketat dan sempit. Namun, Tobi tiada belas kasihan. Dia tetap ingin merasai nikmat lubang najis budak perempuan 16 tahun yang sedang bertudung ini. Tihah mengaduh sesakitan sedari tadi. Baru sebentar tadi farajnya menerima zakar yang amat besar, dan sekarang lubang duburnya pula dijolok.
Pengalaman menjadikan Tobi bijak menggayakan jolokan zakarnya. Dia tidak menjolok terus-terusan, tapi dia menjolok sedikit dan kemudian menarik semula agar lubang dubur Tihah menerima rangsangan yang diberikan. Nafas Tihah tersekat-sekat. Dia menahan perit. Dia rasakannya separuh zakar Tobi sudah pun menerobosi lubang najisnya itu. Dia kesakitan pada faraj dan dubur.
Tobi mulai membuat dayungan apabila zakarnya sudah hampir semua masuk. Dia tersenyum kerana Tihah memberi kerjasama yang baik kerana tidak mengemut bontotnya.
“Aaahhh… Sedap….” Bisik Tobi perlahan ditelinga Tihah. Tihah memejam mata mehan sakit yang teramat. Dayungan Tobi semakin rancak. Nikmat terasa di segenap pelusok zakarnya. Tiba-tiba Ray yang sedari tadi memerhatikan keadaan itu bangun dengan zakar yang keras. Dia menghampiri Tihah yang membongkok lalu memegang bahu Tihah dan menegakkannya.
“Aaawww!!!” Tihah menjerit apabila dia terpaksa berdiri tegak sedangkan duburnya masih lagi dijolok Tobi. Keadaan duburnya semakin sempit. Tobi menarik kerusi plastik yang berada berhampirannya untuk Tihah meletakkan kakinya. Sekarang, Tihah dalam keadaan terkangkang, sebelah kakinya menjejak lantai, manakala sebelah lagi memijak kerusi plastik.
Ray tidak tunggu lama. Dia segera menjolok pula faraj Tihah yang terbuka. Mata Tihah terbeliak. Dia menjerit panjang. Kedua-dua lubangnya dijolok serentak. Sakitnya tidak terkira. Tihah di tengah-tengah. Di belakangnya, Tobi sedang asyik mendayangkan zakarnya menjolok lubang duburnya. Di hadapannya pula, Ray sibuk mengayun zakarnya melalui farajnya.
“Sakit… aaa… Aduhhhh…. Senaaakkkkk… Mmm…. “ Tihah mula meracau tidak keruan diantara sakit dan sedap. Dirasakannya air nikmatnya meleleh-leleh sampai ke betisnya. Dia ternganga sambil meracau entah apa-apa. Tobi dan Ray mengangguk saing menendakan mereka akan memancutkan Air mani bersama-sama. Dayungan kedua-dua zakar dilajukan. Tihah semakin nyaring menjerit.
Crooottt!!! Crooottt!!! Crooottt!!! Beberapa das pancutan dirasai dibahagian faraj dan duburnya bersaing-saing. Maka, meleleh-leleh air pekat berwarna putih itu kepeha Tihah. Tobi terlebih dahulu mencabut zakarnya diikuti oleh Ray. Tobi mengalih kerusi plastik itu kebelakang Tihah untuk Tihah duduk. Baru saja Tihah mencecah bontotnya ke kerusi itu. Segara dia bangun semula. Perit sungguh dirasakan. Mungkin lubang duburnya melecet atau terkoyak. Dia perlahan-lahan melutut sambil menahan sakit.
“Sakit ke lubang bontot kau?”tanya Tobi.
Tihah mengangguk perlahan.
“Sedap bontot kau. Hahaha. Kau ingat akulah, Tobi yang meragut dara cipap dan dara bontot kau… Hahaha…” Tobi ketawa sambil menunjuk-nunjukkan mukanya yang bertopeng dengn jarinya.
Tihah senyap sambil memandang lantai. Dia tidak bermaya.
“Nanti Za akan sapukan kau ubat. Melecet sedikit lubang bontot kau tu,” arah Tobi sambil mengutip seluar dalamnya semula. Bad, Black dan Ray turu berbuat demikian. Mereka berjalan menuju ke pintu. Tobi mengerling ke arah Tihah yang kelesuan. Dia tersenyum dibalik topengnya.

5 comments:

  1. Dah habis baca cerita?

    Jom cuci mata layan gambar awek facebook tudung.. freehair.. gebu kurus mantap!!
    2 gambar tiaptiap hari!!

    klik sini >> Comel Mantap

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Umur saya 12 tahun..seorang anak dara melayu..saya sudah di perkeso oleh seorang laki melayu...dia kata nak kahwin saya tapi dia selalu buat seks dengan saya...saya takut saya akan mengandung bayi sebelum nikah.

      Delete
  3. Bila nak smbung?? Tk sbr nk thu tobi tu spa..smbung lh..pleaseeee..

    ReplyDelete