Wednesday, 3 April 2013

BAB 4 : MEREKA BEREMPAT DAN KAKAK YANG SATU.


“Nurul Fatihah Asqilah binti Isa. Sedap nama tu. Panggil Tihah, kan? Erm, jangan takut. Relaks… Tenang-tenang saja,” salah seorang laki-laki tadi memulakan bicara.
                “Lepaskan aku!!! Lepaskan aku!!! Lepaskan aku!!!” ronta Tihah garang.
                “Sssyyyhhh… Jangan bising-bising. Kalau Tihah jerit kuat-kuat pun, tak siapa dengar. Kitakan baru kenal. Kita kenal-kenal la dulu. Hahahah….” Kesemua laki-laki itu ketawa hampir serentak. Perempuan tadi hanya berdiam saja. Tihah katakutan. Tangannya ditarik-tarik dengan harapan dapat melepaskan diri. Namun semuanya sia-sia. Ikatan getah itu tetap kems ditangannya.
                “Tak guna Tihah tarik-tarik tali getah tu. Tak kan putus punya. Okey lah. Mari abang kenalkan Adik Tihah pada abang-abang yang culik, eh, salah… kita orang ni, nak pinjam adik saja. Lepas ni kita orang pulangkan la…. Adik jangan risau ea. Hahahaha…” kata laki-laki yang memakai topang Batman. Bahasanya agak lembut berbanding yang lain.
                “Dah… Dah… korang ni banyak cakap pulak. Aku Tobi. Yang pakai topeng gusti tu namanya Ray. Yang pakai topeng ski tu pulak, Black. Last, yang pakai topeng Batman tu, panggil dia Bad. Senang nak ingat. Ikut topeng yang kami pakai. Paham Tihah?” Kata Tobi yang berlagak seperti ketua dikalangan mereka berempat. Antara mereka berempat, tubuh Blacklah yang paling besar dan berotot berbanding yang lain. Tihah diam seribu bahasa. Mukanya dipalingkan ke arah lain. Rasa benci melihat susuk-susuk tubuh yang menculiknya.
                “Tobi, yang belakang ni kau tak cerita ke? Kasihan dia ni. Hahahaha…”
                “Oh ya, sini Za. Ini nama dia Kak Za. Nama betul dia Azzaliza… Kau tengok dia ni, macam muslimah sejati tak? Hahahaha… Aku yang suruh dia pakai macam ni tadi. Mari aku tunjuk kau, Tihah,” Tobi yang sedari tadi berdiri tegak mula memegang dan menarik kepala perempuan yang diperkenalkan sebagai Kak Za tadi secara ganas. Kak Za berdiri di hadapan Tihah. Kepalanya masih lagi dipegang ganas Tobi.
                “Letak tangan atas kepala!” arah Tobi kepada Kak Za. Kak Za berdiam dan seperti robot patuh arahan Tobi. Black dan Ray segera bergerak ke sebelah kiri dan kanan Kak Za. Dengan keadaan Kak Za mengangkat tangannya ke atas kepada, Black dan Ray segera menyelak jubah labuh Kak Za dari bawah ke atas. Tihah terpempan. Dia terkejut dengan situasi di hadapannya.
                Jelas dapat dilihat Tihah, buah dada Kak Za yang agak besar sedang diampu baju dalam berwarna biru. Namun, kelihatan baju dalam itu seperti dilubangkan betul-betul dibahagian kedua-dua puting nya. Tersembul kedua-dua puting Kak Za. Tihah meneguk air liurnya sendiri. Di bahagian bawah pula, Kak Za memakai seluar dalam berwarna hitam. Namun, seperti baju dalamnya, seluar dalam Kak Za juga kelihatan dilubangkan di bahagian bulu ari-ari sehingga ke lubang farajnya. Dari mata Kak Za, jelas wajah Kak Za kemerah-merahan menahan malu.
                “Sepanjang kau kat sini, Kak Za akan jaga kau. Apa-apa hal kau nak, kau mintak Kak Za. Dia ni pun sama macam kau juga. Kami ‘pinjam’ kejap. Hahahahaa… Kan Kak Za? Kan?” sekali lagi derai tawa mereka bergema di bilik itu. Jubah Kak Za tidak diturunkan. Black dan Ray menyelit hujung jubah itu di antara ketiak Kak Za.
                “Bad, kau pasang kemera kita tu,” arah Toby.
                “Yess Boss!!! Nak guna lima kemera atau empat penjuru saja?”
                “Kau pasang enam sekali gus. Kali ni kita bukan buat alang-alang. Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai kepangkal lengan. Hahahaha.”
                “Okey Tobi, kau boss, aku ikut aje,” kelihatan Bad keluar semula dan kemudian masuk bersama beberapa kemera video ditangannya. Enam kemera dipasang mengelilingi Tihah. Tihah mulai kerimasan. Kak Za masih lagi tercegat dengan jubah yang terselak. Tihah memerhatikan mata Kak Za. Mata yang penuh dengan keterpaksaan. Mata yang tidak rela diperlakukan sebegitu. Black dan Ray bersusah-susah menolong Bad memasang keenam-enam kemera itu. Tobi masih lagi dibelakang Kak Za, memerhatikan tubuh Kak Za yang tiga suku bogel itu. Tihah terdiam saja. Kotak suaranya seakan-akan kelu untuk berkata apa-apa. Di hadapannya terpampang seorang wanita dalam lingkungan penghujung 20-an sedang memakai purdah, namun hujung bawah jubahnya terselit di ketiak. Segala aurat muslimah itu dapat dilihat keempat-empat lelaki durjana. Tihah menangis. Adakah nasibnya akan sebegitu jua? Apakah yang akan dilakukan oleh keempat-empat laki-laki itu terhadapnya? Air matanya mengalir deras. Pelbagai persoalan bermain dimindanya.
                Tobi berjalan mengelilingi bilik sambil memerhatikan anak buahnya membuat kerja. Perlahan-lahan Kak Za melepaskan hujung jubah yang diselit pada ketiaknya. Segera jubah itu melorot ke bawah menutup semula anggota-anggota sulitnya.
                “Hei!!! Siapa benarkan kau turunkan baju ha?” tengking Tobi ke arah Kak Za. Tihah tersentak dengan suara Tobi yang tiba-tiba meninggi.
                “Maaf… Maafkan Akak Tobi. Akak penat. Akak malu dengan budak ni,” rayu Kak Za sambil menangis.Kak Za betul-betul kelihatan ketakutan.
                “Ray ambil gunting, bak sini. Ooo… Penat ea… Kau dah pandai menjawab ea” perintah Tobi tegas. Dia segera mendekati Kak Za. Kak Za cuba mengelak daripada tangan Tobi yang cuba memegang buah dadanya. Namun, apalah daya seorang wanita. Tobi menggenggam dan menarik-narik buah dada Kak Za dengan ganas. Kak Za kelihatan kesakitan.
                “Tobi, jangan kuat sangat. Nanti tercabut pulak tetek kakak kesayangan aku tu. Hahaha… Nah gunting,” Ray menghulurkan sebilah gunting pemotong kain kepada Toby.
                “Aku tak kira. Dia da pandai pulak menjawab sekarang ni,” Kak Za menangis sepuas-puasnya. Meraung-raung meminta ampun dari Tobi. Tihah hanya mampu melihat Kak Za diperlaku sebegitu. Dia turut kesedihan. Tobi bertindak ganas. Tudung labuh dan purdah Kak Za digunting sehingga paras dadanya. Begitu juga jubah Kak Za. Dengan rakus, Tobi menggunting jubah Kak Za bermula dari bawah ketiak melintangi dadanya. Kak Za terdiam bagi mengelakkan tubuhnya luka terkena gunting. Tangannya juga diangkat. Selesai saja Tobi menggunting mengelilingi Kak Za, sebahagian jubah dan sebahagian tudung labuh yang Kak Za pakai tadi pun tercopot ke lantai.
                “Kalau kau berani, kau tutup la tetek dan pantat kau ni dengan tangan. Kau buat macam tu, aku potong puting kau ni,” tegas Tobi sambil menghalakan guntingnya di puting buah dada Kak Za. Tihah tergamam dengan aksi ganas yang dilihatnya tadi. Dia sedar, dia sedang berhadapan dengan masalah besar yang tidak boleh diambil enteng. Tobi berjalan lambat-lambat mengelilingi Kak Za yang kini hanya bertudung sekerat, berpurdah dan memakai jubah yang telah dipotong dari bahagian dadanya ke bawah. Tangan Kak Za diluruskan ke sisi pehanya. Langsung dia tidak berani membuka mulut.
                “Apa nama kau!!!???” tengking Tobi pada Kak Za.
                “Azzaliza Ismail, Tobi…”
                “Kau ni siapa???”
                “Azzaliza hamba kamu berempat…”
                “Kerja kau apa???”
                “Kerja Azzaliza, menuruti segala perintah kamu berempat tanpa sebarang bantahan…”
                “Bagus, kau masih ingat perjanjian kau. Ingat sekali saja kau melanggar perjanjian kau. Kami berempat akan langgar perjanjian kami juga. Kau jangan main-main. Kau ingat tak!!!”
                “Ingat Tobi..” Kak Za tertunduk menangis teresak-esak. Suaranya ditelan dalam-dalam. Tihah masih terkejut dengan apa yang berlaku di hadapannya. Sebagai wanita, dia berasa terhina dengan mengakuan Kak Za tadi. Kak Za terpaksa menjadi hamba mereka. Terpaksa menjadi hamba seks mereka. Tihah mengetap bibir tanda geram. ‘aku mesti lepaskan diri dari sini’. Tekad berkata dalam hati.
                “Okey Boss! Kita orang dah siap dah. Semua dah ‘on’ ni. Tadi aku dah cek kat bilik TV, semuanya okey dan simpanan data kita ‘comfirm’ muat punya. Siap dengn bunyi pun kita boleh ‘detach’. Bunyi kentut kucung pun kita boleh dengar tau… hahahahaa,” Bad yang sedari tadi bekerja, menerangkan kepada Toby dengan panjang lebar. Keenam-enam kemera video telah pun bernyala, bersedia untuk merakam apa-apa saja yang berlaki dihadapannya.
                “Good job Bad. Aku tau kau memang handal bab ni,” puji Tobi.
                “So, Tobi, bila kita boleh buat ‘perasmian’ ni? Cantik budak ni. Badan pun comel je ni.” Berderau darah Tihah apabila terdengar ayat itu keluar dari mulut Ray.
                “Sabarlah. Kau orang ni macam gelojohlah. Hari ni kita biarkan dulu. Kan tadi aku cakap, kali ni  cuma suaikenal. Nanti dapatlah,” jelas Tobi perlahan.
                “Okey, you are boss. Kami ikut aje,” kata tiga yang lain, menurut perintah. Mereka mengambil kerusi plastik lain sementara menunggu Tobi menyemak segala peralatan di dalam bilik itu. Salah seorang dari mereka, membawa masuk 2 bungkusan makanan dan diletak di lantai. Kak Za masih seperti tadi, berdiri tegak dalam keadaan hampir bogel..
                “Kali ni aku tinggalkan Za dalam ni,”
                “Alaaa Tobi. Kenapa? Aku tengah stim tengok Kak Za ni. Baru ingat nak jolok tadi…” tingkah Ray.
                “Kau kalau nak main, aku bagi perempuan kat kau nanti. Aku bukan criminal bongok macam orang lain. Aku ada plan. Selagi kau orang ikut plan aku, kau orang boleh dapat apa-apa saja yang kau orang nak. Nahas kalau ada yang engkar. Paham?” amaran Tobi bergema.
                “Baik Boss…” kata mereka bertiga hampir serentak. Ray meninjukkan muka tidak puas hati. Namun terpaksa akur dengan kehendak Tobi. Diusap-usap zakarnya dari luar seluar sambil memandang Kak Za lama-lama.
                “Za, kau ingat apa-apa yang aku suruh kau rahsiakan?”
                “Ingat, Tobi…”
                “Kau ingat, kan, segala apa-apa yang kau buat kita orang boleh dengar?”
                “Ingat, Tobi…”
                “Jangan buka tudung kau sampai aku datang semula nanti,” Tobi berdiri di hadapan Kak Za. Tangannya meraba-raba buah dada dan faraj Kak Za silih berganti. Kak Za cuma berdiam. Mukanya ditunduk ke bawah. Ray, Black dan Bad sekadar memerhatikan. Raylah yang paling gelisah antara mereka bertiga. Dari luar seluarnya jelas zakarnya menegang. Dia tidak senang duduk melihat adegan Tobi dan kak Za. Dari tempat Tihah berdiri, jelas kelihatan Tobi sedang menjolok-jolok faraj Kak Za dengan jarinya. Ka Za seakan-akan tercungap-cungap.
                “Sakit… Sakit… Erm…. Sedap…. “ berulang-ulang Kak Za mengulangi perkataan yang sama. Matanya kuyu.
“Tolong Tobi, sakit, jari kau kasar… Aduh… Aaahhh… Aaahhh… Sedap…Emmm…” Sampailah satu ketika, Kak Za meluaskan kangkangnya dan menjerit kecil. Lutut Kak Za menggigil menahan ngilu kesedapan. Dia klimak dalam keadaan berdiri. Basah lencun tangan Tobi dibasahi air faraj Kak Za. Dia mengelap tangannya pada tudung Kak Za yang dipendekkannya tadi. Kak Za tercungap-cungap kepuasan.
                “Tihah, di hadapan kau tu aku sediakan TV LCD untuk kau tonton. Cerita ‘blue’ semuanya. Hahaha… Adik kene tengok dan belajar, Okey. Ray, Black, Bad… Jom blah. Lain kali kita datang lagi,” Tihah menelan air liurnya. Terasa kelat kerana ketakutan. Perlahan-lahan dia terduduk sambil mengucap panjang. Dia seakan dapat membayangkan akan nasibnya kelak. Air matanya mengalir lagi.
                Dummm!!! Kak Za terjelepuk ke lantai sebaik saja pintu besi bilik itu di tutup dan dikunci. Dia melutut. Kedua tangannya dirapatkan kelantai. Kasihan Tihah melihat Kak Za. Sudahlah pakaiannya tidak terurus, dijolok pula farajnya dengan jari-jarinya yang kasar.
                Setelah agak lama mereka berdua berdiam mengunci kata, akhirnya Kak Za terpisat-pisat mengambil bungkusan makanan yang mereka bawakan tadi. Kak Za menarik satu kerusi sambil menghampiri Tihah. Ditatangnya bungkusan makanan itu juga. Tihah melihat saja apa-apa yang dilakukan Kak Za. Dia tidak membantah. Kasihan menusuk jiwanya. Kak Za duduk di hadapan Tihah membuka bungkusan makanan tadi. Ada bungkusan air sirap dan nasi goreng dalam polistrin di dalamnya. Kak Za mula menyuapkan Tihah dengan sudu.
                “Akak, Tihah tak rasa lapar,” kata Tihah perlahan.
                “Makanlah sikit. Nanti Tihah sakit perut,” pujuk Kak Za sayu.
                “Akak makanlah dulu. Akak pun belum makan lagi, kan?’
                “Akak makan kemudian je. Akak suapkan Tihah dulu,” mahu atau tidak, terpaksa juga Tihah membuka mulut. Nasi goreng yang sedap pun dirasanya pahit kerana kegalauan hatinya yang tidak keruan. Perlahan-lahan Kak Za menyuapkan nasi gorang ke mulut Tihah, sedikit demi sedikit. Apabila Tihah seperti mahu tercekik, Kak Za hulurkan air sirap tadi. Terpancar sifat keibuan pada wajah malang Kak Za.
                “Arwah suami akak dulu ada meminjam duit dengan mereka. Sebab tu, mereka kenal akak. Akak ibu tunggal. Ada anak umur 14 tahun. Kalau akak tak ikut cakap mereka, mereka akan jadikan anak akak hamba sex dia orang. Jadi akaklah galang gantinya,” Kak Za memulakan bicaranya.
                “Dia orang kejam!!! Tapi kak, kita di mana?” getus Tihah.
                Kak Za khali. Dia Cuma menggeleng kepala.
                “Dah berapa hari saya tak sedarkan diri?”
                Kak Za khali lagi. Sekali lagi dia menggelengkan kepala.
                “Hmmm… Tihah tau ada perkara yang akak boleh cakap dan ada perkara yang akak tak boleh cakap, kan?”
                Kali ini, Kak Za tersenyum sambil mengangguk.
                “Tihah takut…”
                “Tihah banyakkan bersabar. Tak ada apa yang mampu akak katakan. Akak mintak maaf awal-awal kalau selepas ini, akak ada buat apa-apa yang Tihah tak suka. Percayalah, semua ini sebab akak terpaksa. Maafkan akak,”rayu Kak Za.
                Tihah pula tersenyum sambil mengangguk. Mulutnya terkunci sambil menyaka air matanya yang bergenang di alur mata. Nasi yang disuap Kak Za tadi sudah luak separuh. Selebihnya Tihah tidak berselera untuk menelannya. Kak Za mengambil bungkusan makanan yang satu lagi dan makan dengan selera. Dia lapar.
                Tihah hanya duduk di kerusi plastik yang disediakan sambil tangannya masih diikat ke atas. Kak Za yang telah sudah makan, berbaring berdekatan dengan Tihah. Sayu Tihah melihat keadaan Kak Za yang kesejukan dilantai dan hanya beralaskan lengan. Tubuhnya langsung tidak ditutupi apa-apa kain sebagai pemanas badan.
                “Kak, Tihah takut. Tihah tak boleh tidur begini,”
                Kak Za baring mengiring, menghadap Tihah. Kedua-dua buah dadanya pun berlongok ke sebelah kanan. Manakala pehanya disilangkan bagi menutup farajnya yang berbulu kerinting. Dia tersenyum memandang Tihah. Tiada apa daya yang mampu Kak Za lakukan selain dapat menenangkan anak muda itu dengan senyumannya.
                “Kak Za cerita la macam mana akak boleh kena tangkap di sini…”
                Kak Za bangun dari pembaringannya. Die duduk bersila. Tangannya disilangkan menutupi farajnya. Dia malu menddahkannya pada Tihah.
                “Susah akak nak cerita. Tapi, kalau Tihah sudi dengar, akak ceritalah….” Memori Kak Za mengimbas kembali.

2 comments: