Saturday 13 April 2013

BAB 13 : DUA EKOR.


“Aaarght… Aaahhh… Aaahhh….”
                “Aku tau Tihah, engkau dah mula rasa nikmat jolokan kami, kan?” bisik Tobi sambil menjolok batang zakarnya ke faraj Tihah.
                “Tak… erm… aaa…. Laju lagi… Aku tak reelaaaa….” rintih Tihah antara sedar dan tidak. Ini entah kali keberapa dia digunakan Tobi dan rakan-rakan. Siang atau malam tidak pernah wujud dalam bilik rahsia itu. Berak kencingnya semua ditadah dan dilakukan di dalam bilik itu. Langsung tidak tahu akan berapa hari atau berapa lama dia terkurung dalam bilik yang langsung tiada lubang untuk diamatinya keluar. Perancangan jenayah Tobi amat rapi dan terancang.
                Crooottt!!!
                Crooottt!!!
                Crooottt!!!
                “Aaargghhhh” keluh Tihah apabila batang zakar Tobi menyemburkan air maninya bertalu-talu. Air mazi Tihah yang lebih cair dari air mani sudah banyak meleleh hingga ke peha. Namun, Tihah masih menagih. Dia seperti tidak puas dengan permainannya kali ini. Tihah keliru dengan perasaannya sendiri.
                “Laa… erm… lagiiii…” kata Tihah sambil menunduk ke lantai. Dia sendiri tidak menyangka, perkataan itu terpacul dari mulutnya sendiri. Ghairahnya menggila. Batang Tobi seorang seolah-olah tidak cukup baginya memuaskan kehandak yang berbuku.
                “Hahahahahaa…”
                “Hahahahahahaaa…”
                “Hahahahahahahaaa…”
                Bergema gelak ketawa empat bajingan itu di bilik yang serba tertutup itu. Mereka amat gembira mendengar kata-kata Tihah itu walaupun sepatah.
                “Tobi, nampaknya usaha kita membuahkan hasil. Latihan yang kita ajar mula dipraktikkan,” jerit Ray yang sedari tadi sibuk menjolok jubur Kak Za. Kak Za juga menunjukkan reaksi seolah-olah tidak percaya dengan apa yang didengarnya dari mulut Tihah. Tobi tersenyum bangga di sebalik topengnya yang berwarna oren. Tudung Tihah diselak dan terus meraba buah dada Tihah yang baru hendak ranum itu. Dia berhajat untuk terus memenuhi tuntutan Tihah. Tudung Tihah yang berwarna putih itu sudah kotor dek pancutan air mani yang bersepah-sepah.  Tihah memejam mata menanti nafsunya dipuaskan semula.
                “Ahhh… Dah tak naik lagi. Black, kau habiskanlah,” Tobi bernada kecewa apabila batang zakarnya yang baru muntah tadi perlu mengambil masa untuk keras semula. Apabila Tihah mendengar nama Black disebut, cepat-cepat dia membesarkan kangkangnya dan tunduk seperti mahu ruku’ dalam solat.
                “Haaaa, korang tengok Tihah ni. Bila aku sebut Black aje, dia dah tau apa yang perlu dibuat dan posisi apa yang perlu diambil. Bagus budak ni. Cepat masuk kepala,” provok Tobi sebelum menghilangkan diri. Tihah tertunduk malu. Dia sudah tahu, jika Black yang ingin menjolok farajnya, posisi sebegitulah yang paling selamat dan kurang sakit baginya. Walau pun Black adalah seorang lelaki yang sopan, namun batang zakarnya yang besar itu cukup memenuhi segenap pelusok farajnya yang masih mentah. Malah, hanya ¾ batang zakar Black saja yang mampu dimasukinya lantaran besar dan panjang zakar Black.
                “Hmmm…” Tihah menahan nafas agar seluruh tubuhnya bersedia menerima kemasukan batang zakar Black. Black memang seorang yang budiman, perlahan-lahan dia menolak zakarnya ke dalam faraj Tihah. Tihah hanya menggigit bibir.
                “Kejap…” kata Tihah perlahan. Dia cuba mengawal permainannya kali ini. Dia sudah mula bijak dalam mengatur langkah jimaknya. Kangkangnya dirapikan. Bontotnya ditonggekkan lagi agar lebih lentik. Setelah bersedia sepenuhnya dengan kedudukan yang lebih stabil, Tihah mengangguk kecil. Permainan kali ini dinikmatinya. Jauh daripada sendu tangis semasa mula-mula daranya dirobek dahulu. Dia sedar dia telah berubah. Namun, apa lagi yang patut dilakukan? Menangis sehingga bila? Nafsunya jua meronta. Pada umur 16 tahun, sudah cukup matang untuk menggelodakkan nafsu. Persekitaran mempengaruhinya secara keseluruhan. Langsung tidak memberi peluang untuk berpatah arah.
                “Uuuhhh… mmmm… aaahhhh….” Perbagai bunyi rintihan keluar dari mulut mongel Tihah. Adakalanya, secara tidak sengaja, dia meniru rengekan pelakon-pelakon filem lucah yang dimainkan di televisyen di hadapannya. Goyangan sorong tarik Black bertambah laju, selaras dengan itu, semakin deras juga suara erangan Tihah menenggelamkan rintihan daripada Kak Za yang jarang dipuaskan mereka berempat. Hanya kerana alasan yang faraj Kak Za sudah tidak lagi ketat, mereka lebih suka menggunakan lubang bontot Kak Za yang pejal dan mantap. Apabila bukan pada tempatnya, amat sukar untuk Kak Za marasai klimak yang sempurna.
                “Laju abang Black… ermmmm…. Saya nak sampai…” rintih Tihah setelah beberapa ketika zakar Black menujah-nujah farajnya. Dia merasakan suatu perasaan yang hampir dilepaskan. Perasaan itu semakin hampir apabila Black menujah zakarnya semakin laju.
                “Abaaannngggg…..” jerit Tihah tanpa lagi bermalu-malu. Matanya tidak lagi terlihat akan hitamnya. Lidahnya menjilat-jilat bibirnya. Dia longlai. Serentak itu juga, Black sudahpun melepaskan berdas-das air mani ke dalam faraj wanita muda berusia 16 tahun yang masih bertudung labuh itu. Tihah terjerit kecil apabila, zakar Black dicabut dari farajnya. Matanya dipejam sambil menikmati saat-saat itu. Dia kepuasan. Puas yang amat berbaloi. Kangkangnya basah sehingga ke peha. Meleleh air mani pekat dan lendir mazinya. Sudah tidak lagi dipedulikan akan tubuhnya. Jangankan hendak membuang air besar, gatal pada tubuh pun, Tihah terpaksa meminta bantuan Kak Za untuk menggaru.
                Tobi tampak menjeling dari pintu besi memanggil ketiga-tiga sahabatnya. Melihat Tobi memanggil, Black dan Bad segera beredar, manakala Ray yang sedari tadi menjolok lubang bontot Kak Za menarik zakarnya. Kak Za yang tidak tahu apa yang berlaku segera berpusing daripada kedudukan ‘doggie’ lalu menyuakan farajnya ke arah zakar Ray yang masih belum terpancut dengan harapan tinggi agar Ray menggunakan farajnya sebagai memuaskan nafsu mereka berdua. Namun, ternyata sangkaan Kak Za meleset. Ray segera menuju ke arah Tihah yang melutut longlai, lalu menggenggam zakarnya sendiri. Dia beronani di hadapan Tihah sehingga terpancut di tudung kepala Tihah.
                “Ray…. Tolong Ray…. Klimak kan akak… tolong….” rayu Kak Za sambil merangkak ke arah Ray. Ray tidak berkata apa-apa. Dia memandang Kak Za dengan pandangan sinis, kemudian, dengan berjalan terkangkang-kangkang, keluar dari bilik. Nafas Kak Za kencang. Dia perlu memuaskan dirinya sendiri. Dia baring terlentang. Jari hantu dan jari telunjuk sebelah kiri segera di masukkan ke dalam farajnya. Matanya dipejam untuk mendapat ‘feel’. Tangan kanannya pula sibuk meramas kedua-dua buah dadanya dengan membayangkan seseorang di hadapannya. Tihah yang longlai keletihan hanya memandang situasi itu. Apakan daya, tangannya masih terikat.
                “Hoi!!! Kau buat apa tu Za!!!???” tengking Tobi yang tiba-tiba masuk ke bilik rahsia itu. Kak Za menggigil terkejut dan ketakutan. Dia tersentak. Jarinya yang penuh dengan lendir air mazinya segera dikeluarkan. Bagai takutkan hantu, Kak Za segera melutut dan memeluk betis kaki Tobi.
                “Ampunkan Kak Za Tobi… Kak Za merayu, puaskan akak… Tolong Tobi…” rayu Kak Za hampir menangis. Tobi, Ray, Bad dan Black tersenyum sinis.
                Panggg!!!
                Satu tamparan jantan Tobi hinggap ke pipi Kak Za. Kak Za terjelepuk ke lantai sekali gus mematikan nafsunya yang baru tadi bergelodak. Kak Za terus terdiam.
                “Bising aja orang tua ni. Kan dah kena!!!” marah Tobi.
                “Ampun Tobi… ampun Tobi…” rintih Kak Za berkali-kali.
                “Okey geng. Kita masuk peringkat ke-3. Macam yang kita rancang tadi,” arah Tobi kepada rakan-rakannya. Tihah yang masih keletihan tidak menunjukan reaksi apa-apa. Bad kelihatan membawa 2 utas tali yang panjang. Black dan Ray pula sibuk dengan kemera video untuk merakam setiap gerakan.
                Bad menghampiri Kak Za dan mengarahkan Kak Za duduk tegak-tegak. Lalu tali tadi dililit pada buah dada Kak Za yang besar itu. Maka, tersembullah buah dada Kak Za kerana diikat ketat-ketat. Semakin lama, semakin kemerah-merahan. Kak Za hanya berdiam dengan perbuatan itu. Buah dada Kak Za betul-betul kelihatan seperti dua buah belon sederhana besar yang berwarna merah. Akhir sekali, hujung tali itu di lalukan disimpulan yang berada di tengah-tengah antara kedua-dua buah dada Kak Za kan ditarik ka atas.
                “Bila tali ditarik, merangkak macam anjing. Faham!!!” gertak Tobi sambil mengambil hujung tali pada tangan Bad. Kak Za mengangguk cepat-cepat.
                Bad beralih pula pada Tihah. Tudung labuh Tihah diselak ke belakang agar tidak menutup buah dadanya. Bad cuba melilit tali pada buah dada Tihah seperti dia melilit pada buah dada Kak Za tadi. Namun, apabila dua lilitan saja, tali itu sudah terlerai. Bad mencuba banyak kali, namun masih tidak berjaya.
                “Nak buat apa ni?” tanya Tihah keliru. Namun, Bad berdiam sambil membetul-betulkan lilitan yang masih longgar.
                “Tobi, Tihah punya tetek kecil sangat la. Tak boleh ikat macam ni,” kata Bad sambil memegang buah dada Kak Za yang sudah seperti belon berwarna merah.
                “Erm, tak apalah. Kau ikat kat leher je. Tetek budak 16 tahun, tak sama dengan orang tua 30-an macam ni. Hahahahaa,” lantas Tobi bertindak ganas memicit buah dada Kak Za yang sudah merah. Kak Za terpejam mata menahan sakit.
                Bad melilitkan tali diluar tudung pada leher Tihah. Lilitannya tidak ketat. Tihah masih terpinga-pinga tidak mengerti.
                “Kami akan buka ikatan kau hari ini. Tapi, kau jangan ingat kau dah bebas. Ini stage ketiga kami, ada banyak lagi yang kami perlu buat untuk kau Tihah,” kata Tobi lembut. Amat berbeza dengan sikapnya terhadap Kak Za sebentar tadi. Bad mengambil kunci dan memasukkannya pada getah-getah yang melilit tangan dan kaki Tihah. Tihah merasa sedikit lega dengan pemberitahuan Tobi tadi. Ini bermakna, dia sudah boleh tidur seperti normal. Tidak lagi perlu berak dia atas kerusi seperti biasa. Gatal pada tubuh pun, mampu digaru sendiri.
                “Te…  te… terima kasih, Tobi…” serba salah Tihah sama ada itu satu kebaikan pada dirinya atau sebaliknya. Tobi tersenyum sinis penuh makna.
                “Bila aku tarik tali ni. Kau merangkak, faham? Merangkak macam anjing, maknanya kena bunyi anjing, faham?” kata Tobi lembut, tetapi tegas.
                Tihah terkejut dengan arahan itu. Tobi sengaja memalukannya dan memperlakukannya seperti haiwan yang amat hina. Dan semua itu dirakam. Namun, tiada apa yang dapat dibantah. Nasibnya sekarang ini di hujung jari Tobi dan rakan-rakan.
                “Wooofff!!!”
                “Wooofff!!!”
                “Wooofff!!!”
                Tihah melihat Kak Za sudah mula menyalak seperti anjing apabila tali yang berlilit pada kedua buah dadanya ditarik-tarik Tobi. Mereka ketawa terbahak-bahak. Tihah menitiskan air mata apabila melihat situasi itu.
                “Woi,  cepat, anjing nak kencing macam mana,” kata Tobi pada Kak Za.
                “Wooofff!!!”
                “Wooofff!!!”
                Kak Za menyalak tanda faham, dia segera menaikkan kaki sebelah kirinya solah-olah anjing yang mahu kencing di tiang.
                “Apalagi, kencing la anjing… Hahahahaaa…” perintah Tobi.
                Kak Za menggeleng-geleng.
                “Apa anjing? Aku tak faham,”
                “Woofff… Kak Za tak…wooofff… wooofff… rasa nak kencing… wooofff… wooofff…” Kak Za betul-betul berlakon seperti anjing. Tangis Tihah semakin deras melihat situasi yang sangat hina itu.
                “Eh, anjing ni tak ada ekor la Bad. Tambah ekor, dua ekor… baru jadi anjing jadian…” Tobi seolah-olah sedang mempelbagaikan anak patung mainannya. Bad dengan bersuka rianya, mengeluarkan dua batang plastik sepanjang sejengkal setiap satu. Di hujung plastik itu terdapat bulu-bulu yang seakan-akan ekor anjing. Dalam posisi Kak Za seperti anjng sedang kencing, mudah untuk Bad memasukkan kedua-dua batang plastik itu ke dalam lubang bontot dan faraj Kak Za.
                “Awwwwwwuuuuuuuu,” Kak Za melolong panjang sambil muncung mulutnya dihalakan ke atas apabila Bad secara ganas menjolok kedua-dua lubang keramatnya serentak. Lalu Tobi menarik tali yang mengikat buah dada Kak Za. Kak Za merangkak sedikit sambil menyalak panjang.
                “Kau nampak demonstrasi ni, Tihah? Kau faham kan apa yang kau kena buat?” lembut saja nada yang Tobi gunakan untuk Tihah. Air mata Tihah deras mengalir. Dia tidak sanggup dihina seperti anjing. Dia tidak sanggup dipanggil anjing. Dia tidak sanggup berlakon seperti anjing.
                Tihah menggelang-geleng tanda protes.
                “Cuba kau menyalak sikit, Tihah. Aku nak dengar,”
                Tihah menggeleng dengan air matanya bercucuran. Melihat Tihah membantah, Dia mengenyet mata ke arah Black. Lantas, dengan menggunakan kaki, Black menolak ‘ekor’ Kak Za yang dibahagian bontot.
                “Aaauuuuwwwww….” Kak Za melolong kesakitan. Air mukanya menahan sakit yang amat sangat. Tihah terdiam.
                “Tihah, buat apa yang aku suruh. Kalau tak….” bisik Tobi penuh emosi.
                “Wofff… Wofff…”
                “Tak kuat! Kau tak dengar ke anjing tua ni menyalak macam mana?”
                “Wofff! Wofff!”
                “Ha, macam tu lah…” Tobi tersenyum riang sambil memberi isyarat kepada  Ray yang sedari tadi berada di belakang Tihah. Sebaik menerima isyarat Tobi, Ray terus menutup dan mengikat mata Tihah dengan sehelai kain hitam. Maka, apa yang Tihah nampak cumalah kegelapan. Apabila dirasa tali pada lehernya ditarik, Tihah segera merangkak dan menyalak.
                “Bos, Tihah tak ada ekor ke?” tanya Bad.
                “Masukkan pada bontot saja. Gunakan yang paling kecil. Dia berharga buat kita,” arah Tobi. Telinga Tihah mendengar perbualan itu tersentak. Apa maknanya? Harga? Ahhh, untung aku dapat yang paling kecil jika dibandingkan dengan Kak Za.
                “Wofff! Wofff! Wofff!!!” salak Tihah apabila ada sesuatu sebesar pensel masuk ke rongga bontotnya. Dia tidak berasa sakit. Namun, apa yang dilakukannya, amat memalukan. Kedengaran suara Kak Za menyalak panjang berkali2 seolah-olah kesakitan. Tihah tidak pasti apa yang berlaku pada Kak Za. Tapi, dia menangis dalam kegelapan ikatan matanya.
                Wofff! Wofff! Wofff!!!
                Aaauuuwww!!!!
                Serasa Tihah, pada mulanya, mereka berjalan mengelilingi bilik itu. Namun, selepas beberapa pusingan, mereka berdua mula keluar dari bilik itu. Tihah teraba-raba dalam kegelapan selain terpaksa menyalak seperti anjing.
                Wofff!!! Wooofff!!! Woooooffffff!!!!!!!.....

9 comments:

  1. buat gadis2 di luar sana..add ym muaz_kamil236
    boleh sembang atau apa sahaja

    ReplyDelete
  2. for gurlz n ladiez...
    berhajat nak travel/bercuti kat mana2 tempat, email kucingnasik@gmail.com... kita jalan-jalan... boleh sorang2 atau grouping...

    ReplyDelete
  3. Bila nk siarkan bab 14?

    ReplyDelete
  4. Dah habis baca cerita?

    Jom cuci mata layan gambar awek facebook tudung.. freehair.. gebu kurus mantap!!
    2 gambar tiaptiap hari!!

    klik sini >> Comel Mantap

    ReplyDelete
  5. Adoyaaii bile nk siap bab 14 tu ?? Dh xsabar nk baca ni ..

    ReplyDelete
  6. Alahai..xde ke smbgn..ske bce cter ni wlpun ase mlampau..kn best kalu ad novel mcm nie..nie first time bce cter gnie..i like it..

    ReplyDelete
    Replies
    1. basah ke tu baca? meh nak tolong..ws +60103996184

      Delete
  7. Tk de bab 14 ke..?? Smbung lh..please..pleaseeeeeeeeeee

    ReplyDelete