Thursday 4 April 2013

BAB 7 : FATIHAH DAN DARA II.


Tihah cemas. Tubuhnya dibogelkan sewenang-wenangnya. Tambahan lagi, Tobi sudah meraba-raba tubuhnya. Jari telunjuk Tobi mula digosok-gosok tepat pada faraj Tihah yang terdedah. Bad, Black dan Ray mula berundur ke belakang untuk memberikan ruang pada Tobi.
                “Tak nak… Please… Jangan buat aku macam ni… Lepaskan aku,” rayu Tihah. Mungkin itulah saja cara yang terlintas dibenaknya saat itu. Dibalik topengnya, Tobi ketawa. Faraj anak dara 16 tahun dalam genggamannya. Bulu-bulu halus yang berada di atas ari-ari ni dielus perlahan-lahan. Tihah memejam mata kegelian. Dia tidak rela diperlakukan sebegitu. Kelopak farajnya yang selama ini suci, dicemari hari ini. Sungguh terasa hina akan dirinya diperlakukan sebegitu.
                “Erm… Ermmm… Erm….” Erang Tobi bernafsu. Topengnya diangkat sedikit sekadar lidahnya boleh menjilat puting buah dada Tihah. Tihah bergelinjang. Dia tidak tertahan akan jilatan Tobi itu. Ray, Bad dan Black melihat dengan penuh tekun. Batang zakar masing-masing seakan-akan seperti hendak meletup di bawah seluar dalam masing-masing. Zakar Blacklah yang paling besar. Kepala takuknya saja sudah terkeluar dari seluar dalamnya. Tihah amat takut akan zakar-zakar itu. Langsung tidak disangka, sekian lama dia menjaga kehormatan dirinya, kali ini dia tewas bukan kerana kesilapannya. Dia menangis semahu mahunya.
                Tobi bergerak perlahan-lahan ke belakang Tihah. Dia meramas-ramas bontot Tihah dengan ganas. Tihah terjerit kecil dengan perbuatannya itu. Tobi semakin ghairah. Jari hantunya digosok perlahan-lahan di alur bontot Tihah. Apabila tiba di permukaan lubang anus, sengaja dia tekan sedikit untuk menggertak Tihah. Tihah menangis. Dia melihat Kak Za hanya mampu berdiri memandang ke lantai. Dia berwajah sugul. Tihah tahu, tiada apa yang Kak Za boleh lakukan saat itu selain cuma melihat dengan penuh kesedihan. Dari belakang, Tobi meraba Tihah semahu-mahunya. Tangannya menjalar kesetiap inci tubuh mongel itu. Tudung labuh yang masih setia dipakai Tihah diselak kebelakang bagi tidak melindungi buah dadanya yang membengkak. Nafas nafsu Tobi semakin kuat. Semasa memeluk Tihah, batang zakarnya dilaga-lagakan pada bontot Tihah. Sungguh Tihah tidak merelakannya. Langsung dia tidak menyangka batang zakar laki-laki boleh menjadi sekeras begitu.
                Tobi melepaskan pelukan nafsunya. Dia berjalan ke hadapan Tihah. Badannya yang tegap ditatap Tihah dengan seribu satu kebencian. Tobi memegang zakarnya dari luar seluar dalam. Keras bagaikan besi. Tihah terkejut apabila Tobi mula melorotkan seluar dalam berwarna oren itu. Kepala zakarnye berwarna merah. Buah zakarnya pula kelihatan kehitaman. Mendongak oleh kerana kerasnya batang zakar itu.
                “Melutut…” arah Tobi kepada Tihah.
                Tihah menggeleng. Dia seakan-akan tahu apa yang akan dihadapinya.
                “Aku cakap melutut, cepat!!!” Tobi mula meninggikan suara. Namun Tihah tetap berdegil.
                Tobi mula naik angin. Digenggamnya buah dada Kak Za yang betul-betul di belakangnya kuat-kuat. Kak Za menjerit kesakitan. Tihah terpempan. Dia serba salah. Tobi menarik buah dada Kak Za dengan ganas dan mencampakkan tubuh Kak Za di hadapan Black yang berbadan besar. Kak Za terjelepuk jatuh di kaki Black. Tanpa belas kasihan. Black mencubit kedua-dua puting buah dada Kak Za dan menariknya ke atas. Sekali lagi Kak Za menjering nyaring kesakitan. Tihah tidak sanggup melihat semua itu. Dia akur. Dia melutut. Kedua tangannya masih lagi dijulang ke atas. Terikat dengan getah dari jenis fleksibel yang memudahkan pergerakan Tihah. Namun masih juga terbatas. Tobi mendekati Tihah. Batang zakarnya betul-betul diacukan di hadapan muka Tihah.
                “Haaa… Macam ni kan senang. Ikut saja cakap kami. Kak Za pun tak tersiksa. Kau pun dapat sedap. Kami pun dapat sedap. Aku tak nak kau pejam mata, paham?”
                Tihah cuma berdiam. Tiada apa lagi yang dia mampu lakukan kini.
                “Kau diam, aku kira kau faham arahan aku ya. Sekarang kau kolom batang aku ni,”
                Tihah sedikit pun tidak membuka mulut, dia masih lagi terkejut. Inilah kali pertama dalam hidupnya melihat zakar berkhatan betul-betul dibatang hidungnya. Kepala zakar mengembang seperti cendawan. Kerandut zakat yang kehitaman, melayut di celah peha. Bulu-bulu Tobi dijaga rapi. Tidak terlalu panjang dan tidak terlalu pendek. Dari jarak sedekat itu, zakar Tobi berbau wangi. Mungkin dia sudah membersihkan dahulu sebelum masuk ke bilik ini.
                “Cepat bukak mulut, hisap!!!” jerkah Tobi lagi. Tihah memandang Kak Za yang sedang memegang buah dadanya kerana kesakitan. Dia kasihan akan wanita itu. Hatinya sayu. Dia membuka sedikit mulutnya. Sebaik sahaja mulutnya dibuka, Tobi menyumbat zakarnya. Tihah terasa sesak nafas. Dia tidak tahu apa hendak dilakukan. Tobi beria-ia menyorong tarik zakarnya dimulut Tihah. Namun, Tihah mengkakukan diri.
                “Apa ni??? Kau tak pernah hisap konek jantan ke?” Tobi tidak puas hati kerana dia seperti tidak dapat apa yang diinginkan.
                Dengan batang zakar Tobi yang masih berada di mulutnya, Tihah menggeleng perlahan. Tobi kelihatan bengang. Lebih-lebih lagi apabila tiga lagi rakannya yang lain mula tersenyum sumbing.
                “Za, sini kau. Aku nak kau merangkak ke sini, ajar adik kau ni isap batang aku,” arah Tobi. Kak Za merangkak menghampiri mereka. Buah dada Kak Za tergantung-gantung mengikut rentak pergerakannya. Batang zakar Tobi masih lagi di mulut Tihah. Kak Za melutut di sebelah Tihah.
                “Macam ni Tihah…” Kak Za menghulurkan tangan memegang pangkal batang zakar Tobi dan memgeluarkannya dari mulut Tihah. Tihah terbatuk sedikit apabila zakar itu terkeluar. Batang zakar Tobi dihulurkan di mulut Kak Za pula.
                “Mula-mula, jilat hujung batang ni dulu,” ajar Kak Za. Tihah melihat sayu. Dia tahu Kak Za dalam keterpaksaan. Kak Za menjilat-jilat kepala zakar Tobi.
                “Lepas tu, baru masukkan dalam mulut. Nyonyot batang ni macam nyonyot straw. Baru terasa ketat. Masa dalam mulut pula, lidah kita main-mainkan kat batang ni, terutamanya pada sebelah bawah. Tihah jangan berdiam je bila batang dah masuk dalam mulut, maju dan mundurkan kepala adik. Sedut dan nyonyot sekuat-kuatnya. Paham dik?” Kak Za mengulas dengan panjang lebar sambil menunjuk-nunjukkan bahagian-bahagian zakar yang perlu diambil berat dengan jarinya. Selepas penerangan lisan, barulah dia menunjukkan praktikalnya. Kak Za menyedut batang zakar Tobi.
                Tihah mengangguk perlahan.
                “Sesekali, cuba masukkan batang ke dalam mulut sampai habis. Sampai pangkal. Sampai hidung kita ni cecah bulu-bulu ni. Tapi jangan sampai termuntah pula. Tobi tak suka. Bila leher kita agak lenguh, adik jilat dan nyonyot dua buah ni pula,” sambung Kak Za sambil memegang dua buah zakar. Sekali lagi dia melakukan praktikal di hadapan Tihah.
                “Dah, aku tak nak pancut lagi. Aku tak nak pancut kat mulut orang tua macam kau ni. Aku nak rasa mulut anak dara ni pula,” hina Tobi sambil menarik batang zakarnya dari mulut Kak Za. Dia tahu Kak Za amat hebat mengolom. Tapi dia tidak mahu tumpas awal. Zakarnya dihalakan semula pada mulut Tihah.
                Tihah menjelirkan lidahnya sedikit. Dia malu dengan perbuatannya. Namun, dia tiada pilihan lain. Hujung zakar Tobi dijilit tipis. Sama seperti yang Kak Za ajarkan tadi. Masin, payau rasanya. Ada air jernih yang meleleh keluar di lubang itu. Tihah memandang Kak Za dengan mata yang keliru.
                “Itu air mazi. Bukan air mani,” Kak Za seakan tahu akan apa persoalan yang bermain di benak Tihah. Tobi menjadi tidak sabar. Dia menghalakan batangnya ke dalam julut Tihah agar Tihah mula memgolom zakarnya. Tihah mula mempraktikkan apa-apa yang diajar Kak Za tadi. Dia menyonyot, menyedut dan mengolom zakar Tobi. Lidahnya digerak-gerakkan. Sesah nafasnya apabila batang zakar itu dikolom penuh hingga ke pangkal. Rasa hendak muntah cepat-cepat ditahan.Macam-macam perasaan bermain dalam dirinya. Takut, sedih, cemas, runsing, khuatir semua bercampur aduk. Sesekali die mencabut zakar itu dam menjilat buah zakar Tobi. Tobi tersenyum puas.
                Setelah serasanya setengah jam mengolom, Tobi tiada tanda-tanda mahu klimak. Zakarnya masih utuh berdiri tegak. Kak Za sudah tiada lagi di sisi Tihah. Kak Za sedang melutut sambil dikelilingi 3 laki-laki lain, Black, Ray dan Bad.Kak Za mengolom batang mereka bergilir-gilir.
                “Dah, bangun. Aku dah tak tahan. Dah sampai masa aku ambil dara kau ni…” jerkah Tobi.
                Mendengar kata-kata Tobi itu, Tihah menangis semula. Dia tahu masanya telah tiba. Daranya akan berakhir. Tihah berdiri tegak. Tudung labuhnya diselak kebelakang.
                “Kalau kau tak nak sakit sangat. Kangkang besar-besar. Pinggang kau tu ke hadapankan,” kata Tobi memberi tips kepada Tihah. Tihah tiada daya lain untuk menghalang. Dia cuma menurut saja apa-apa yang Tobi inginkan. Kakinya direnggangkan dan pinggangnya di kehadapankan. Terserlah farajnya yang berbulu halus itu.
                “Kering lagi? Huhhh…” Tobi mengeluh tatkala tangannya meraba faraj Tihah. Tihah tidak mengerti. Sememangnya, dia tidak pernah melakukan seks sebelum ini. Onani sendiri pun dia tidak pernah. Dia tidak mengerti apa yang Tobi maksudkan dengan kering itu. Dia menoleh ke arah Kak Za. Kak Za sedang sibik melayani tiga laki-laki itu lagi.
                Tobi menggesel-geselkan kepala takuknya di pintu faraj Tihah. Dia menggunakan air mazinya untuk menjadi pelincir di laluan faraj Tihah. Apabila Farajnya tergesal dengan kepala zakar Tobi yang mengembang, Tihah merasa semacam perasaan yang berlainan. Lebih-lebih lagi pabila kepala Zakat Tobi bermain-main di biji kelintitnya yang terletak betul-betul di atas lubang farajnya. Dia merasa kegelian bercampur sedikit nafsu. Nafasnya mula pendek-pendek. Ada sesuatu yng meleleh pada kemaluannya itu. Tapi dia pasti bukan air kencing.
                Tobi mula menolak sedikit demi sedikit zakatnya yang keras seakan besi itu.  Namun, dek kerana dara Tihah, sukar baginya melakukannya. Tihah pula, mula merasakan kesakitan di lubang faraj itu. Air matanya mengalis deras. Dia sakit. Tobi memegang pangkal batang zakarnya dan kemudian menyentak ke dalam faraj Tihah.
                “Aduhhh!!! Aaaa….” Tihah terjerit apabila terasa pedih di farajnya. Seperti ada sesuati yang terkoyak dalam farajnya itu. Itukah dara? Kak Za, Bad, Black dan Ray berhenti seketika apabila terdengar jeritan Tihah. Masing-masing menoleh ke arah mereka berdua. Kak Za dengan wajah sugul, manakala ketiga-tiga laki-laki itu berwajah nafsu.
                “Sakit… Aduh… Sakit…  Pedih… Aaahhh… Senak…” Tihah mula meracau kesakitan.
                “Pergh… Sedap giler… Ketat ni…” kata Tobi sambil menoleh rakan-rakannya.
                “Jangan… Sakit… aduuuhhh…. Huhuhuuuu” Tihah menangis teresak-esak. Tobi memulakan pergerakan sorong tarik. Semasa zakar itu ditarik, kelihatan darah terpalit pada pangkal zakar Tobi. Tihah juga tunduk melihat sama. Matanya terbeliak. Dicengilnya ke arah Tobi. Tobi hanya menyeringai di sebalik topengnya yang berwarna oren. Tobi menyambung gerakannya. Tihah yang tidak lagi dara itu mengaduh kesakitan. Dia masih menangis.
                Dayungan Tobi bertukar-tukar rentak, kadangkala laju, kadang kala diperlahankan. Kadang kala dia cuma merendam saja batangnya dalam faraj Tihah. Setelah sepuluh minit didayung, barulah sedikit demi sedikit rasa pedih pada farajnya hilang. Malah, nafsu Tihah pula bertambah. Nafasnya tersekat-sekat.
                Tobi menghentikan dayungan. Dia mencabut zakarnya dari faraj Tihah. Seluruh badan Tihah terasa lemah. Sendi-sendinya terasa sakit.
                “Dah game over ke Tobi?” tanya Ray. Dia kelihatan tidak sabar dengan tubuh Tihah.
                “Belum la. Sabar la sikit. Kau ni gelojoh la…” Batang zakar Tobi masih lagi utuh berdiri. Ray cuma tersengih. Air maninya belum lagi dilepaskan. Dia bergerak ke belakang Tihah. Isyarat tangannya menyuruh Tihah tunduk sedikit. Tatkala Tihah tunduk, barulah dia teringat akan kemera-kemera yang dipasang Bad.
                “Kau rakam… Jahanam…” deram Tihah.
                “Mestilah. That make we so special. Hahahaha…”
                “Jahanam kau. Kalau aku keluar dari sini. Aku report polis. Biar korang mati kena tembak…”
                “Hahaha.. Ada aku kisah???” tatkala itu Tobi terus saja menjolok lubang faraj Tihah dari belakang. Tubuh Tihah terbongkok-bongkok sambil berayun-ayun. Tudung labuh yang diselak ke belakang sedari tadi dibiar kehadapan pula. Tangan Tobi segera merayap di balik tudung tu memicit-micit dan meramas-ramas buah dada Tihah yang mengkal.
                “Aaahhh… Aaaahhh… Aaahhh… Senakkk… Aduhhh…. Jangaaannnn Raaakaammm… Tolooonggg lahhh….” Tersekat-sekat suara Tihah melayan dayungan Tobi. Keenam-enam kemera itu menghala ke arahnya.
                “Apa, ulang lagi… Kau da sedap kan…. Cakap pun dah tak jelas lagi… Hahahaaa,” Tobi gembira apabila dilihatnya Tihah mula tidak lagi mengeluh kepedihan.
                Tobi melajukan dayungan sorong tariknya. Pinggang Tihah dicengkam dengan kedua-dua tangannya. Tihah menjerit kecil kerana merasa melecet di bahagian faraj. Tiba-tiba, dirasakannya ada beberapa pancutan hangat di dalam lubang farajnya.
                “Eee, apa ni? Kau pancut air mani kat dalam!!!” terjerit Tihah apabila mengerti situasi yang berlaku.
                “Kau tak akan mengandung. Kau jangan risau,” Tobi sudah berhenti mendayang. Badannya dirapatkan dan memeluk Tihah yang masih berbongkok. Dia merasa lemah, Tihah juga merasa lemah. Lututnya dirasakan tidak berupaya. Namun digagahinya juga. Batang zakar yang masih terendam di farajnya semakin kendur dan terkeluar sendiri dari lubang keramat itu. Tobi terduduk di kerusi plastik. Dia keletihan. Tihah pula melutut. Wajahnya tampak ketakutan.

1 comment: