Thursday 4 April 2013

BAB 6 : FATIHAH DAN DARA I.


Kak Za menyuapkan tiga biji pil kepada Fatihah. Tihah merapatkan mulut dan kemudian menggeleng. Dia tidak mahu makan pil yang dia sendiri tidak tahu fungsinya. Sebentar tadi, dia melihat Bad masuk ke bilik itu dan memberikan arahan kepada Kak Za. Kak Za terpaksa akur.
                “Tihah, makan la ubat ni. Tolonglah, nanti akak yang kena marah,” rayu Kak Za
                Tihah membuka mulutnya kecil sahaja sambil Kak Za memasukkan tiga biji pil itu satu persatu. Mata Tihah merenung tajam ke mata Kak Za. Pil-pil itu dikemam di dalam mulut.
                “Tihah, telan la ubat tu. Ubat tu untuk keselamatan Tihah juga. Tolonglah percaya. Kak Za tak nak Tihah susah,” sekali lagi Kak Za merayu bersungguh-sungguh. Tihah terpaksa. Rasa pahit serta–merta menerpa tekaknya. Kak Za menghulurkan air untuk dia melancarkan pil-pil itu terus masuk ke dalam perut. Kemudian Kak Za duduk disatu sudut dalam bilik itu. Lututnya dipeluk erat-erat melindungkan buah dada dan farajnya yang terpamer. Tudungnya yang sebelum ini digunting Tobi masih lagi setia dipakainya. Langsung dia tidak berani meningkah arahan keempat-empat laki-laki itu.
                Kak Za merenung Tihah dari sudut di bilik itu. Tihah kehairanan. Mimik wajah Kak Za seperti takutkan sesuatu.
                “Kak Za, kenapa ni? Macam ada sesuatu yang Kak Za sembunyikan dari Tihah.”
                “Banyak yang Kak Za terpaksa sembunyikan dari Tihah. Kak Za minta maaf. Akak harap Tihah faham.”
                “Tak apalah kak. Dalam bilik ni pun, Tihah cuma ada akak aja.”
                Tiba-tiba kedengaran pintu bilik dibuka kasar. Tobi, Ray, Black dan Bad masuk sambil serentak. Mula-mula bulat mata Tihah melihat mereka, namun setelah melihat mereka berempat hanya berseluar dalam, cepat-cepat Tihah menutup mata rapat-rapat
                “AstaghfirulLah!!! AstaghfirulLah!!! Ya Allah, bantulah hamba-Mu ini!!!” terkumat-kamit mulut Tihah berzikir lantang. Sengaja dilantangkan suaranya dengan harapan mereka berempat itu tidak mengapa-apakan dirinya. Lama mereka berdiam dan berjalan perlahan-lahan mengelilingi Tihah yang sedang menggigil ketakutan. Mungkin kerana terlalu lama, Tihah mula membuka matanya sedikit demi sedikit. Tobi berada semeter di hadapannya. Berseluar dalam merah dan berpeluk tubuh.
                “Buka saja mata kau tu!!! Itu pun kalau kau tak mahu Kak Za kena pukul dengan Black,” garau suara Tobi memecah kesunyian. Tihah terpaksa membulatkan mata. Black sedang mencekak kedua-dua buah dada Kak Za dengan kedua-dua tangannya sehinggakan Kak Za terjingkit-jingkit kesakitan.
                “Lepaskan Kak Za!!! Lepaskan Kak Za!!!” jerit Tihah. Black memandang tajam ke arah Tobi. Tobi mengangguk tanda perintah melepaskan Kak Za yang kesakitan. Buah dadanya kemerahan seperti hendak pecah. Namun, Kak Za tidak menangis.
                “Apa kau orang nak, ha???!!!” jerit Tihah yang hampir menangis.
                “Kali ni, kita orang nak rasa cipap kau. Kau masih dara, kan? Kita nak rasmikannya. Hahahahaaa,” Tobi menyeringai seperti setan.
                “Aaargh…. Tolong… Jangan buat macam ni… Tolong…” rayu Tihah.
                “Kau menangis lagi kami suka. Kalau kau membantah, teruk Za kami bantai,” Bad memberi amaran. Dia sedari tadi berdiri di belakang Tihah. Tihah cuba memberhentikan sedu tangisannya. Dia tahu dia tidak mampu mengelak lagi. Dengan tangan yang terikat, dikelilingi pula empat laki-laki gagah, apa saja lagi yang dia mampu.
                “Ray, ambil gunting tu. Kau orang nak aku potong mana dulu?” Tobi memulakan langkah. Black dan Bad mula mendekati Tihah yang sedang terikat. Ray terkemudian sambil menghulurkan gunting kepada Tobi. Jelas mereka tersenyum disebalik topeng-topeng yang melindungi identiti mereka.
                Tihah melentok-lentokkan badannya tanda protes. Namun, hujung gunting terus menuju ke hujung lengan baju sekolahnya. Tobi tidak gelojah. Takkan lari gunung dikejar. Apatah lagi dalam keadaan terikat sebegini. Lengan baju sekolah Tihah dipotong memanjang dari pergelangan tangan sehingga ke bahu. Tihah terdiam. Matanya tidak mampu menatap mana-mana laki-laki durjana di hadapannya. Auratnya terdedah. Selama 16 tahun dia menjaga auratnya dari terdedah dari laki-laki yang bukan mahramnya, tapi hari ini, semuanya akan ditayang. Tidaklah guna lagi untuk dia menangis.
                Gelak tawa mereka berempat sahut menyahut bagaikan dirasuk hantu. Kak Za hanya terdiam, terduduk di belakang. Tidak berani membuat sebarang tindakan. Tobi mencangkung. Dia mencari hujung baju kurung sekolah Tihah. Baju kurung itu digunting menegak dari bawah ke atas sehingga ke bahagian leher baju. Maka mulalah terdedah singlet yang Tihah pakai menutupi baju dalam dan buah dadanya. Dirasanya Black menarik baju kurungnya yang koyak rabak itu dan sengaja dilemparkan di hadapannya. Muka Tihah mula kemerah-merahan.
                Lengan tihah yang putih melepak dicium-cium Ray berulang-ulang. Wajahnya penuh nafsu. Black juga mula menyentuh kulit gebu Tihah. Tobi memandang Tihah atas bawah. Sambil tangannya erat memegang gunting.
                “Geng, nak bukak mana dulu, kain atau singlet?”
                “Kain bos. Dia pun pakai kain dalam ni. Slow-slow…” jawab Ray.
                Tobi pun mencangkung semula. Dia mencari cangkuk kain biru Tihah. Perlahan-lahan dia membukanya. Tihah hanya berdiam. Dia tahu dia akan menjadi mangsa kali ini. Hatinya sedih, namun semangatnya kental melawan perasaan itu. Empat manusia bertopeng syaitan ini sudah tentu semakin bernafsu jika melihat Tihah menangis. Kain sekolah dilorotkan ke bawah. Diguntingnya satu bahagian agar boleh dilonggokkan dekat dengan baju sekolah yang kotak rabak tadi. Sekarang Tihah cuma berkain dalam dan bersinglet. Tali baju dalamnya yang berwarna hitam pun sudah kelihatan.
                Tihah dapat rasakan, peha dan punggungnya mula diraba. Dia tidak dapat menahan sebaknya lagi. Air matanya jatuh berlinangan. Tobi masih sibuk dengan guntingnya. Kali ini dihalakan pula ke arah bahu Tihah. Sekali gunting saja, putus penyangkut baju singlet Tihah di bahagian bahunya. Singletnya mula terlucut ke bawah menampakkan pangkal buah dada dan baju dalam hitam. Dari bahagian atas singlet itu, tobi segera menggunting singlet itu dan membuangnya dari tubuh Tihah. Pakaian di tubuh Tihah semakin berkurang. Namun, tudungnya langsung tidak diusik Tobi. Tobi dan rakan-rakan nya suka melihat kesucian wanita bertudung dicemar.
                Tihah cuba melawan tatkala Tobi hendak menurunkan kain dalamnya. Dia cepat-cepat tunduk dan mencangkung.
                “Ooo, kau melawan ya? Nanti kau. Black! Pergi kerjakan Si Za tu!”
                Black mengeluh, namun diturutinya jua. Cepat-cepat dia menuju ke arah Kak Za dan menarik Kak Za betul-betul di hadapan Tihah. Disuruhnya Kak Za berdiri tegak dan kemudian kedua-dua puting buah dada Kak Za ditarik pada dua arah yang berlainan. Nyaring suara Kak Za menjerit kesakitan. Rasa seperti hendak tercabut kedua-dua putingnya itu. Tihah tidak sanggup melihat Kak Za yang berkongsi masalah dengannya itu disiksa. Dia pasrah, tiada jalan selamat untuknya lagi. Dia bangun berdiri tegak semula. Black segera melepaskan Kak Za apabila melihat Tihah bangun semula. Dia kembali di tempatnya sebelum ini, di belakang Tihah menyaksikan proses Tihah dibogelkan Tobi.
                Apabila melihat Tihah seakan pasrah, berdiri tegak semula. Tobi ketawa keriangan. Dia menarik kain dalam coklet Tihah dan mengguntingkannya agar dapat kain itu dijauhkan dari Tihah. Tihah cuba merapatkan pehanya kerana dia cuba berseluar dalam dan berbaju dalam saja sambil dikelilingi empat laki-laki bukan mahramnya. Dia sangat malu. Air matanya berlinangan. Namun, oleh kerana kakinya diikat oleh getah, dia tidak mampu merapatkan kaki sepenuhnya.
                “Cantik badan kau Tihah. Ramping. Tetek kau walaupun belum besar macam Si Za tu, tapi perfect! Suka aku tengok,” puji Tobi apabila melihat tubuh Tihah hampir bogel. Nafsunya terliur. Proses pembogelan Tihah diteruskan. Kali ini baju dalam Tihah pula menjadi mangsa. Tangis Tihah semakin lebat. Tobi mengubah kedudukannya. Dia ke belakang Tihah untuk membuka cangkuk baju dalam itu. Mudah saja tangannya mebuka kancing baju dalam itu. Maka, longgarlah baju dalam Tihah menampakkan sedikit demi sedikat buah dadanya yang ranum. Tihah Cuma berharap tudung yang masih dipakainya dapat menutup buah dadanya. Gunting bertindak jahat lagi, kedua-dua tali baju dalam Tihah dipotong, dan jatuhlah baju dalam itu kelantai. Bad segera mengutipnya dan mencium bertalu-talu.
                Tihah menggigil ketakutan. Air matanya deras. Buah dadanya dirasanya berayun-ayun mengikut rentak sendu tangisnya. Batang zakar keempat-empat laki-laki kian mengeras dari dalam seluar kecik masing-masing. Kak Za masih lagi berdiri tegak sambil memerhatikan apa-apa yang berlaku dengan muka yang amat sedih.
                “Satu lagi kau akan 100% bogel Tihah. Tak perlu lagi kau nak nangis-nangis. Hahahaha…” kata Tobi.
                “Cepat Boss… kami tak sabar ni…” Bad mencelah. Dia kelihatan tidak sabar-sabar lagi melepaskan nafsunya.
                “Sabarlah. Kau tu cakap aja yang macam guntur, bila main dua minit dah lembik…”
                “Eh jangan cakap macam tu Tobi. Dah dua bulan aku pergi mengurut batin dengan Pak Karjo. Ni baru nak test ni… Dua bulan beb tak keluar air…”
                Mereka ketawa. Tobi meneruskan kerjanya. Dia menggunting kedua-dua bahagian tepi seluar dalam Tihah. Tihah sedikit menjerit tatkala Tobi merentap seluar dalamnya. Kini, terdedahlah farajnya yang dilindunginya selama ini. Bulu-bulu halus yang baru mula tumbuh di ari-arinya jelas kelihatan. Tobi memandang tubuh bogel Tihah lama-lama. Begitu juga dengan Ray, Bad dan Black. Batang zakar mereka semakin keras mencanak. Mereka terdiam sambil menelan air liur masing-masing menikmati permandangan seorang gadis dara 16 tahun yang hanya bertudung. Tobi menyelak tudung Tihah yang labuh itu dan di sangkut pada bahu Tihah. Dia mahu melihat buah dada Tihah sepenuhnya. Tihah menggeleng-geleng kepala sambil menangis. Namun segalanya tidak boleh berubah. Dia sedang berbogel sambil tubuhnya diperhatikan. Tihah rasa sangat terhina.
                Tobi memulakan langkah meraba faraj Tihah…

No comments:

Post a Comment