Thursday 4 April 2013

BAB 9 : ANTARA TIHAH, KEPUASAN DAN KELEGAAN.


Tihah terpisat-pisat membuka matanya. Kepalanya pening. Dia terjaga. Matanya dibuka sedikit demi sedikit kerana ada cahaya silau menerjah anak matanya. Telinganya tidak menangkap sebarang bunyi. Sepi dan sunyi.
“Alam tak berdinding…” bisik Tihah setelah mendapati kelilingnya putih saujana mata memandang. Dia cuba bangun dari duduknya. Barulah dia perasan yang dia sedang berbogel seperti mana dia meninggalkan alam ini sebelum ini. Dia memegang farajnya. Kering. Tiada kesan air mani Tobi dan rakan-rakan pada farajnya.
“Alam ini berbeza dari alam sebenar…. Tak Faham… Ermmm…. Nazrin….” Tiba-tiba nama itu terpacul dari mulutnya. Dia menoleh ke sekeliling mencari kelibat Nazrin di ceruk-ceruk alam tak berdinding itu. Dia berlari mengikut rentak kakinya kalau-kalau dia terjumpa Nazrin. Namun kakinya cuma penat saja.
“Nazrinnnn!!!!”
“Nazriiinnn!!!!”
“Nazrrriiinnn!!!!” Tihah cuba memanggil Nazrin. Tiba-tiba dirasanya ada sepasang tangan mendakapnya dari belakang. Dia terkejut. Pabila ditoleh, Nazrin tersenyum sambil memeluk lembut tubuhnya. Tihah memejam mata tanda lega. Dia rasa selamat buat seketika.
“Tihah cari Nazrin?” tiba-tiba Nazrin bersuara. Tihah sekali lagi terkejut. Pada berjumpaannya kali pertama dengan Nazrin di alam tak berdinding ini, suara Nazrin langsung tidak kedengaran. Tapi kali ini mereka boleh berinteraksi. Tihah memusingkan tubuhnya menghadap Nazrin yang juga sedang berbogel. Zakarnya lembik tunduk memandang lantai. Buah kerandutnya berayun-ayun apabila Nazrin bergerak. Tihah tidak lagi malu untuk mendang Nazrin yang bogel. Dia juga tidak lagi menutup buah dada dan farajnya dengan tangan. Tiada apa daya dia mampu lakukan setiap masa sedangkan Nazrin sudah melihat segalanya.
“Nazrin… Ini tempat apa?” Tanya Tihah disaat dalam pelukan Nazrin.
“Inilah dirimu…”
“Diriku? Tihah tak faham…”
Nazrin tersenyum.
“Nazrin… Kenapa kita telanjang?”
“Kan tadi sudah katakan. Inilah dirimu,”
“Tapi kenapa Nazrin yang muncul?”
“Aku tahu, kamu sentiasa melihatku sebelum ini,”
“Nazrin, Tihah rasa selesa bersama Nazrin di sini.”
“Aku juga begitu, Tihah…” Nazrin mendudukkan Tihah. Tangannya yang kasar itu, lembut membelai batang leher Tihah sehingga Tihah asyik dengan belaian itu. Mulut Nazrin segera mencari mulut Tihah dan dikucupinya. Tihah tidak mampu menolak. Dia membalas kucupan itu dengan 1000 kerelaan.
“Emmm… Naz…. Mmmmm…. ,” Tihah mengerang apabila tangan Nazrin mula menjalar ke buah dadanya. Tihah menjadi semakin tidak keruan. Rambut Nazrin diganggam-genggam apabila lidahnya dan lidah Nazrin mula bertaut. Mereka saling sedut menyedut lidah.
“Tihah, kamu pernah begini?”tanya Nazrin apabila lidah mereka terlepas.
“Emmm… Tidak dalam rela. Nazrin puaskan Tihah… Please…” Tihah seperti orang tidak keruan. Dia tidak sedar apa-apa yang dikatakannya. Kotak akalnya tiba-tiba tidak berfungsi. Yang hanya berfungsi cuma gelodak nafsu yang membuak-buak.
Nazrin meramas-ramas buah dada Tihah yang baru mahu naik itu. Jari telunjuknya bermain-main di putingnya. Nafas Tihah semakin tidak teratur. Nazrin tersenyum.
“Tihah, naikkan ini,” sambil Nazrin menunjukkan ke arah zakarnya yang lembik sedari tadi.
“Macam mana? Tihah tak reti,” kata Tihah nakal. Sengaja dia berkata begitu.
Nazrin memandu jari-jemari Tihah memegang dan mengusap batang zakarnya yang belum tegang. Tihah kegelian.
“Macam anak tikus aja… Heheheheee,” gurau Tihah apabila mendapati zakar Nazrin yang kemerah-merahan itu lembik.
“Sekarang macam anak tikus, kejap lagi macam bapak rimau la ni…” Nazrin tersenyum mendengar Tihah membuat kelakar.
“Ye ke? Kalau rimau, mana taringnya?”
“Taringnya ada dalam ni…” Nazrin semakin berani memegang faraj Tihah. Mereka ketawa serentak. Jari telunjuk Nazrin menggosok-gosok celahan faraj Tihah. Mata Tihah kuyu. Namun tangannya mula digerak-gerakkan mengikut batang zakar Nazrin. Sedikit demi sedikit, zakar milik Nazrin semakin keras dan tegang. Kepala takuknye mengembang seakan-akan cendawan gunung.
“Rimau dah mula mengaum,”Tihah berbisik kepada Nazrin. Nazrin Cuma tersenyum. Dia buka kangkang kakinya menghulurkan zakarnya ke arah mulut Tihah. Diacukan beberapa kali.
“Nazrin nak Tihah Isap? Jaga-jaga, Tihah power isap…” Kata Tihah. Tubuhnya bukan seperti Tihah yang sebelum ini. Tihah menunduk. Mulutnya mencari zakar Nazrin yang separuh tegang. Diludahnya dahulu kepada takuk zakar Nazrin. Kemudian dia membiarkan air liur itu meleleh hingga ke bahagian bawah zakar. Tangannya melumurkan air liur itu pada keseluruhan batang zakat itu. Muka Nazrin mengerenyet kegelian. Setelah keseluruhan batang zakar Nazrin dibasahi air liurnya, Tihah mula menjilat-jilat zakar itu. Dia tidak terus mengolomnya. Kali ini dia bijak bermain lidahnya. Nazrin membelai rambut Tihah yang panjang. Dia terasa nikmat. Batang zakarnya menjadi semakin keras.
Tihah memulakan tugas mulutnya. Kepala takuk Nazrin disedut seperti menyedut straw yang amat besar. Tihah menggunakan giginya menggigit-gigit kecil kepala takuk Nazrin yang kemerah-merahan. Nazrin merintih ngilu. Tihah semakin seronok apabila Nazrin merintih begitu. Dia mengolom sambil menggesel-geselkan giginya.
“Arrggghh… ngilu Tihaaahhhh…. Jangan macam tu…”
“Hohoho… a’an u’e! (Hahaha… padan muka!)” kata Tihah tatkala batang zakar Nazrin masih dimulutnya. Tihah melajukan gerakan kepalanya. Dia tidak lagi menggeselkan giginya. Kasihan pada Nazrin yang kengiluan. Semakin laju dia mengolom, semakin keras batang zakar Nazrin. Tiada tanda-tanda Nazrin mahu pancut.
“Huhhh, penat. Lenguh kepala Tihah. Nazrin pulak jilat cipap Tihah,” tanpa sedikit pun rasa malu, Tihah meminta dijilat. Dia berubah ke posisi terkangkang. Nazrin merendahkan kepalanya seakan-akan bersujud. Lalu lidahnya dijelirkan tepat ke arah faraj Tihah yang terbuka luas. Mata Tihah terpejam sebaik saja lidah Nazrin mencecah pintu faraj Tihah. Terasa nikmat menjalari seluruh tubuhnya.
Lidah Nazrin mula menguis-nguis biji kelintit Tihah. Setiap kali Lidah itu menolak biji itu, setiap kali itulah juga Tihah menjerit kecil kerana kegelian. Air nikmat kelihatan mengalir dari faraj Tihah. Nazrin bijak menjilat faraj, lebih hebat dari Ray 10 kali ganda. Tangan Nazrin yang kekar dipanjangkan ke atas untuk meramas buah dada. Puting Tihah terasa keras dan naik. Tihah amat terasa nikmatnya.
Belum pun lama Nazrin menjilat, tubuh Tihah sudah kekejangan. Nafasnya seperti org kepenatan. Dia mendapat klimaknya yang pertama. Matanya kuyu. Lututnya terasa lemah. Batinnya puas.
“Huh… kejap Nazrin. Bagi Tihah masa sikit,” Tihah tersenyum sambil menolak kepala Nazrin dari farajnya.
“Erm… Kejapnya?” Nazrin berhenti menjilat. Mulut, dagu dan janggutnya lencun dibasahi air klimak Tihah.
“Lidah Naz hebat… Erm… Tak tahan Tihah…”
“Lama ke Tihah nak rehat ni… ermmm…”
“Ntah,” jawab Tihah pendek sambil menyambut mulut Nazrin dengan lidahnya. Mereka berkucup sambil berpelukan. Nazrin bijak menaikkan nafsu Tihah semula. Lidahnya menjalar ketelinga Tihah. Mula menjilat cuping telinga itu. Tihah cuba mengelak kerana geli, namun, Nazrin tetap menggigit kecil cuping telinganya. Nafasnya kembali tak teratur. Lebih-lebih lagi pabila Nazrin menjilat lembut leher Tihah. Dia mengelinjang.
“Naz… erm… masukkan sayang… Tihah tak tahan lagi… masukkan batang Naz kat cipap Tihah…”
Nazrin tersenyum. Dia tahu umpannya menaikkan semula nafsu Tihah berjaya. Tangan kanannya memandu batang Zakar ke arah lubang faraj Tihah yang terkemut-kemut. Namun, Nazrin berlaku nakal. Dia sengaja tidak memasukkan terus batang zakarnya ke faraj Tihah. Malah, dia menyiksa batin Tihah dengan menggesel-geselkan kepala takuknya di alur faraj itu.
“Tolong Naz… Masukkan… Tihah tak tahan…”
“Masukkan apa?”
“Naz, masukkan batang konek Naz yang keras tu kat lubang cipap Tihah… mmmm… Tihah perlu sumbat lubang cipap ni dengan batang konek Naz… please….” Rayu Tihah lagi.
“Cakap sekali lagi. Tihah nampak seksi bila merayu macam tu,”
“Nazrin… Tihah mintak Naz masukkan batang konek Naz dalam faraj Tihah… Tihah merayu….” Muka Tihah tampak terdesak. Dia betul-betul kegersangan diperlakukan sebegitu oleh Nazrin. Nazrin tersenyum puas mendengar kata-kata rayuan sebegitu. Tanpa berlengah, dia mendorongkan kepala takuknya ke dalam lubang faraj Tihah. Batangnya yang keras 100% itu mula menerobosi gua nikmat milik Tihah.
“Erm… jolok sampai habis Naz… sedapnya… keras… panjang… senak perut Tihah…”
“Cipap Tihah ketat. Rasa sempit sangat dalam sana..”
Nazrin melakukan adegan sorong tarik dengan bersusah payah kerana faraj Tihah yang ketat. Namun semakin lama adegan itu, semakin pandai Tihah mengemutkan farahnya.
“Ahhh…Aaahhh…Aaahhh… Laju Naz… Laju…  Tihah nak klimak lagi…”
Nazrin melajukan dayungan. Lama dayungannya. Tiada tanda-tanda Nazrin akan terpancut. Kali ini, walaupun Tihah sudah klimak, Nazrin tidak memberi peluang Tihah berehat seperti tadi. Dia terus konsisten melakukan aksi sorong tarik sengan laju. Masa berlalu dengan pantas. Tihah keletihan namun, Nazrin masih lagi mendayung dengan konsisten. Banyak sudah posisi ditukar, menonggeng, telentang, mengereng, berdiri, semua sudah dilakukan, namun Nazrin masih lagi gagah memacu batangnya.
“Nazrin ni kuatnya.. mmm… Tihah dah lima kali klimak… ermmm….” Kata Tihah tatkala Nazrin masih lagi mendayung.
Nazrin Cuma tersenyum sambil mengeluarkan erangan ghairahnya.
“Naz…. Tihah letih. Dah tak larat dah. Naz kenapa tak pancut-pancut lagi?”
Naz cuma tersenyum. Batangnya sedikit pun tidak lembik walaupun sudah lama mendayung.
“Naz, pancutkan Naz punya please. Tihah dah tak boleh tahan lagi…”
Naz menambah lagi kelajuan sorong tariknya. Tihah yang dalam keadaan telentang, bersedia menerima pancutan air mani Nazrin.
Crooottt!!! Crooottt!!! Crooottt!!! Zakar Nazrin tidak henti-henti mamancutkan air mani. Tihah yang tadinya baring telentang segera menolak tubuhnya apabila farajnya terasa tidak mampu lagi menerima air mani Nazrin yang terlalu banyak.
“Awww, banyaknya!!!” jerit Tihah kerana terkejut. Nazrin segera mengacukan zakarnya ke arah muka Tihah dan memancutkan air maninya yang terakhir. Lantaran banyaknya air maninya, muka Tihah diselaputi dengan air mani di hidung, pipi, mulut dan dahi. Sedikit meleleh hingga ke lehernya. Tihah semacam kelemasan dengan air mani Nazrin yang melimpah-limpah. Disapunya air mani yang melekat pada kelopak matanya dengan tangan dan melihat farajnya yang bergenang dengan air berwarna putih pekat itu.
“Fuhhh… nikmatnya,” kata Nazrin sambil mengocok lebihan air mani di zakarnya.
“Macam mana boleh banyak macam ni, Naz?”
“B’coz you are awesome, Tihah…” kata Nazrin dan kemudian mengangkangkan Tihah semula.
“Apa!!!??? Nak lagi??? Kuatnya Naz ni???” Tihah yang kelesuan tidak dapat menahan perlakuan Nazrin itu. Dia sekali lagi terbaring dan terkangkang. Langsung dia tidak menyangka Nazrin sehebat ini. Tak sampai seminit selepas pancutan yang banyak, Nazrin masih mampu untuk mencari faraj Tihah.
Nazrin menyembamkan mukanya ke arah faraj Tihah yang becak dengan air mani. Dia langsung tidak geli menjilat faraj Tihah yang seakan dilanda banjir kilat itu. Tihah semakin khayal dan khayal dan khayal. Jilatan hebat Nazrin menguasai permainan kali ini.
“Naaazzzzzz…..”
*                     *                             *
                Tihah merasakan ade sesuatu yang bergerak-gerak di farajnya. Matanya berat untuk membukanya. Badannya letih sungguh. Mahu tidak mahu, dia membuka matanya.
                “Kak Za!!!???” terkejut Tihah apabila melihat Kak Za sedang sibuk menggunakan lidah menjilat farajnya. Mata Kak Za terpejam. Segala air mani Tobi, Ray, Bad dan Black habis dijilati Kak Za. Tangan kanan Kak Za asyik menggosok-gosok farajnya sendiri. Tihah dapat lihat dengan jelas, Kak Za memasukkan dua jarinya ke dalam farajnya sendiri. Tihah tidak menyangka Kak Za sanggup menjilat farajnya.
                “Kak Za? Apa Kak Za buat ni… Ishk…” Tihah cuba menolak badannya kebelakang menjauhkan farajnya dari mulut Kak Za. Kak Za membuka mata, dan memandang Tihah sambil tersenyum. Dia duduk terkangkang di hadapan Tihah dan menyambung onaninya di hadapan Tihah. Tihah meneguk air luir melihat keadaan itu. Selang beberapa lama, kaki Kak Za kelihatan menggigil kerana kekejangan. Jarinya lencun. Kak Za melihat Tihah sambil tersenyum.
                “Untung Tihah dipuaskan mereka. Kak Za juga yang terkapai-kapai mencari kepuasan sendiri,” lagu intonasi Kak Za amat sedih.
                “Tapi, kitakan perempuan sama perempuan. Tihah tak sanggup,”
                Kak Za hanya berdiam dan duduknya dikalih ke tepi dinding.
                “Maafkan akak…” kata Kak Za perlahan setelah nafasnya kembali reda.
                “Tak apalah. Erm, Kak Za, kenapa mereka rakam? Tihah Takut,” tanya Tihah. Dia sebenarnya cuba mengurangkan rasa bersalah Kak Za terhadapnya. Dia faham situasi Kak Za.
                “Tihah buat biasa saja. Usahlah Tihah fikirkan sangat,” Kak Za mamujuk Tihah yang kerisauan.
                Tiba-tiba, perut Tihah terasa sakit. Memulas-mulas. Malu sungguh dia hendak membuka mulut.
                “Mmm… Kak Za… Perut Tihah sakit. Nak buang air besar,” perlahan saja Tihah bersuara.
                “Ermmm… Kejap ya.”
                Kak Za bangun dan mengetuk pintu besi yang terkatup rapat itu berkali-kali. Tihah menarik-narik ikatan getah ditangannya. Rasanya pasti mereka akan membuka ikatan ini sebentar lagi untuk membenarkan dia pergi ke tandas. Jika dilihat betul-betul, ada lubang kunci diikatan tangannya. Perut Tihah semakin sakit. Pintu besi dibuka dan kelihatan Kak Za keluar dari pintu itu sambil membawa dua baldi kecil berwarna merah.
                “Akak minta maaf Tihah…” Tihah terkejut apabila Ray dan Bad masuk kebilik itu sambil masing-masng membawa kemera ditangan. Mereka juga membawa dua kerusi kayu dari luar. Mereka tersenyum.
                “Kau nak berak ya? Malangnya sebab kami diarahkan untuk merakam. Hahahaha…” kata Ray.
                Tihah terkejut. Dia tidak sangka sampai membuang air besar pun mereka rakam secara dekat. Dia menggeleng-gelengkan kepala.
                “Kau ingat kami nak sangat ke rakam kau tengah berak? Geli tau tak. Busuk!!! Tapi semua arahan Tobi. Kalo kau nak marah, jangan marah aku dengan Ray. Kau marahlah Tobi tu,” Bad dan Ray segera menghidupkan kemera di tangan mereka.
                “Ray kau ambil dari bahagian hadapan. Aku ambil dari bahagian belakang. Ingat tadi Tobi cakap, suruh amik mimik muka dia tengah teran,” kata Bad.
                “Okey. Tihah sekarang cangkunglah atas kerusi ni. Satu kaki, satu kerusi. Tak kan kau nak berak sambil berdiri pula. Za, kau tadah tahi dia nanti tau. Ada dua baldi kecil tu. Satu lagi kau tadah kencing dia. Kalau kotor bilik ni, kau orang juga yang tak selesa,” jelas Ray.
                “Kak Za, Tihah tak sanggup depan mereka. Tihah tak nak…” rayunya pada Kak Za.
                “Akak tak boleh buat apa Tihah. Sekarang naik kerusi ni dan cangkung…” Kak cuba membantu Tihah naik kekerusi itu. Ikatan getah pada kedua-dua kakinya ditarik panjang. Sebelah kaki pada satu kerusi, dan sebelah kaki lahi pada satu lagi kerusi. Kak Za berada di tengah-tengah antara dia kerusi itu untuk bersedia menadah tahi Tihah.
                Semua dalam posisi sedia. Bad sudah berada di belakang Tihah dengan kemeranya menghala ke arah lubang buntut Tihah. Ray pula berada di hadapan, dan kemeranya bergilir-gilir mengambil muka dan faraj Tihah. Kak Za pula sibuk menadah ke dua-dua baldi kecil berwarna merah itu agar najis Tihah tidak tertumpah. Tihah sedang mencangkung di atas dua kerusi sambil tangannya masih dijulang terikat ke atas. Namun, perutnya seakan terencat untuk membuang air besar setelah diperlaku sebegitu.
                Seberapa lama menunggu, Tihah tidak lagi dapat menahan. Dimulakan dengan farajnya yang mengeluarkan air kencing. Kak Za menadah air kencing itu, namun ada juga sedikit-sedikit air kencingnya yang tidak masuk ke dalam baldi itu. Tihah meneran. Kemera serta merta menghala ke arah mukanya merakamkan mimik Tihah meneran. Sedikit demi sedikit najis Tihah yang pertama keluar dari anusnya. Bad menutup hidung sambil merakam situasi itu. Kak Za pula menadah najis Tihah yang jatuh, tepat ke dalam baldi kecil yang satu lagi. Serta merta bilik tanpa tingkap itu menjadi busuk dengan bau tahi Tihah. Seketul demi seketul najis Tihah keluar. Tihah hanya berdiam. Dia tidak dapat menahan kehendak perutnya. Hampir setengah baldi kecil dipenuhi najis Tihah yang berwarna coklat. Kadang kala, najis itu keluar diselangi dengan angin yang amat busuk.
                “Lama lagi ke ni???” sangau suara Bad apabila berkata sambil menutup hidung. Dia tidak tahan dengan bau busuk. Tihah berdiam. Ray seperti biasa saya, tetap teruja dengan apa-apa yang dilakukannya. Kentut Tihah diselangi dengan kencing adalah penutup proses membuang air Tihah.
                “Dah…” kata Tihah perlahan. Dia tidak sanggup dimalukan sebegitu. Dia mahu kedua-dua musibat yang merakam aksi dia membuang air besar itu segera keluar. Kak Za meletakkan kedua-dua baldi tadi ke tepi dahulu sementara dia mengambil tisu gulung dari Ray. Tangan Kak Za ada sedikit percikan najis Tihah yang kadang kala tersembur bersama kentut. Tangan kirinya pula, basah dengan air kencing. Dengan menggunakan tisu, dia mengelap tangannya dan lubang bontot Tihah. Tidak lupa juga faraj Tihah yang basah dengan air kencing.
                “Turun…” Arah Bad sambil menarik kerusi yang menjadi tempat Tihah mencangkung. Tihah tidak selesa. Seumur hidupnya, tidak pernah dia hanya cibuk dengan tisu saja. Dia menonggeng untuk mengelakkan najis di bontotnya terkena pada peha. Kak Za mengikut Bad dan Ray keluar sambil membawa kedua-dua baldi kecil berisi najis tadi. Bau busuk menerjah segenap ruang bilik tak bertingkap itu.
                Beberapa ketika, Kak Za masuk semula sambil membawa tisu tandas, sebuah besen besar dan tali getah paip yang entah dari mana sumber airnya. Kak Za meletakkan besen besar itu di bawah kangkangan Tihah.
                “Cangkung dalam besen ni. Kak Za cibukkan Tihah dengan air,” kata Kak Za sambil tersenyum. Tihah mengikut saja. Dia mencangkung dalam besen itu. Kemudian Kak Za menekan hos tali getah paip itu ke arah lubang bontot Tihah. Tangan kiri Kak Za menggosok-gosok lubang bontot Tihah yang masih bersisa najis itu. Setelah diyakini bersih, barulah Kak Za menembak air itu ke faraj Tihah. Tangannya yang sudah dibersihkan dari najis tadi digosok pula pada faraj Tihah. Setelah itu barulah Kak Za mengeringkan bontot dan farah Tihah dengan tisu tandas. Kemudian, Kak Za mengangkat semula besen besar, tali getah paip dan tisu tadi keluar dari bilik.
                Kak Za masuk semula dengan sebatang mop, baldi yang berisi Dettol dan penyembur wangian. Kak Za mula mengemop sekeliling tempat Tihah berdiri dengan cucian Dettol, barulah bau busuk najis Tihah beransur hilang.
                “Terima kasih Kak Za. Dan minta maaf sebab Tihah, Kak Za kena buat kerja kotor macam ni..” kasihan Tihah melihat Kak Za yang dikotori oleh tahinya. Lagi terpaksa membersihkan bilik itu pula.
                “Nak buat macam mana Tihah. Kita ni tawanan. Terpaksalah buat semua ni…” jawab Kak Za.
                “Kak Za nak dengar tak cerita pengalaman Tihah lebih kurang tiga tahun lepas?” Tihah cuba membujuk Kak Za yang muram.
                “Ceritalah,” Kak Za tersenyum sambil mengemop lantai.

3 comments:

  1. Hi semua, sorry admin tumpang lalu.
    kami ada menjual alat ‘senaman batin” untuk lelaki.
    100% lebih selamat dripd penggunaan tangan.
    Info lanjut layari:
    http://alatsedap001.blogspot.com/ atau
    facebook: Alatsedap

    ReplyDelete